شناسهٔ خبر: 21000199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان:

کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی در لرستان کشف شد

R41450/P41362/S6,72/CT11

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: ۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد و دورود کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سرهنگ عباس نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کلاهبرداری سه میلیارد ریالی در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: هفت تن انواع مواد غذایی به ارزش دو میلیارد ریال در خرم‌آباد و دو فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان دورود کشف شد.

وی افزود:  در پی مراجعه شهروند خرم‌آبادی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر از وی کلاهبرداری کرده است موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان بابیان اینکه مأموران باکارهای اطلاعاتی کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم با ترفندهای متقلبانه از مالباخته که عمده‌فروش مواد غذایی بوده مقادیر زیادی مواد غذایی خریداری و از وی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: متهم به هفت تن انواع مواد غذایی به ارزش دو میلیارد ریال اعتراف کرده و همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

نظری تصریح کرد: در پی ارجاع دو فقره کلاهبرداری به پلیس آگاهی دورود، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو نفر کلاهبردار با تبانی کارمند یک موسسه با جعل امضاء دو شهروند از آنان کلاهبرداری کرده‌اند.

وی بابیان اینکه طی دو عملیات جداگانه دو کلاهبردار در دورود شناسایی و دستگیر شدند گفت: متهمان همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/

نظر شما