شناسهٔ خبر: 20998578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم تحلیف اعضای شورای روستایی و شهری شهرستان شهرکرد برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری دراین مراسم گفت: کار گروهی شوراهای اسلامی بهترین روش اداره جامعه توسط خود مردم است.
گودرز امیری، انتخاب اعضای شورا اسلامی توسط مردم را دموکراسی اسلامی و پارلمان محلی عنوان کرد و گفت: اعضای شورای شهر و روستا بهترین افراد برای رسیدگی به وضعیت مردم هستند.
وی سپردن امور شهر و روستا به مردم محل در راستای شناسایی استعدادها و پتانسیل های را ازعمده وظایف اعضای شورای اسلامی دانست وگفت: اشتغالزایی، شناسایی و معرفی نقاط ضعف و قوت منطقه، برای پیشبرد توسعه و آبادانی شهر و آبادی را از دیگر وظایف شوراها دانست.
وی پوشش خدمات شبکه فاضلاب شهری از سه شهر به 13 شهر را از دستاوردهای دولت یازدهم با همکاری اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی استان اعلام کرد و گفت: مشارکت خوب مردم و هماهنگی و همدلی مسئولان اجرایی استان از نقاط برجسته و ارزنده دولت یازدهم درچهار سال گذشته بوده است.
وی میزان تخصیص اعتبار مناطق خدمات شهری چهارمحال و بختیاری را از 650 میلیارد ریال در دولت دهم به 3 هزار میلیارد ریال افزایش در دولت یازدهم دانست و گفت: میزان اعتبار دهیاریها از 240 میلیارد ریال دولت دهم به 800 میلیارد ریال در دولت یازدهم افزایش یافته است .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از احداث و تکمیل و آسفالت یک میلیون و 500 هزارمترمربع از معابر مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید خبر داد.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این آیین از مشارکت 141 هزار نفری شهرستان شهرکرد در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: مردم این شهرستان با حضور پرشور خود حماسه ای جدید خلق کردند.
حمید ملکپور اظهارکرد: مشارکت مردم درانتخابات 29 اردیبهشت امسال نشان از بلوغ سیاسی و شعور بالای اجتماعی مردم است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021

انتهای پیام /*

نظر شما