شناسهٔ خبر: 20998125 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فردا؛

آزمون شفاهی جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری از برگزاری آزمون شفاهی جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره «مؤمنون» در روز دوم شهریور در مجتمع لاله شهرکرد خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرضیه خسروی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: آزمون‌های جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مبارکه «مؤمنون» طبق جدول زمان‌بندی دبیر خانه این جشنواره برگزار می‌شود.

وی افزود: از تاریخ 10 تا 20 مردادماه آزمون مرحله شهرستانی رشته قرائت و 26 مردادماه نیز آزمون کتبی حفظ این جشنواره در مؤسسات و مراکز قرآنی استان برگزار شد و نتایج هر دو آزمون به دبیرخانه جشنواره برای شرکت در مراحل بعدی اعلام شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان اظهار کرد: آزمون مرحله استانی رشته‌های قرائت و شفاهی حفظ نیز فردا دوم شهریور از ساعت 8 صبح در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

خسروی با اشاره به این که آزمون رشته تفسیر به صورت همزمان و روز ۹ شهریورماه در سراسر استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در همین راستا کتابچه تفسیر قرآن با محوریت سوره مؤمنون برای نخستین بار در استان به تعداد سه هزار و ۵۰۰ جلد به چاپ رسیده و در مؤسسات قرآنی استان توزیع شد.
وی با بیان این نکته که سه‌شنبه 31 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار در رشته‌های تحقیق و پژوهش و فیلم کوتاه بود، ادامه داد: هیئت داوری این بخش از جشنواره از اول شهریور ماه کار داوری آثار ارسالی را انجام می‌دهد و نتایج به شرکت‌کنندگان تا قبل از برگزاری اختتامیه اعلام می‌شود.

نظر شما