شناسهٔ خبر: 20996571 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

توقیف محموله قرص اكستازی به شكل ترامپ!

پلیس آلمان هزاران قرص اكستازی به شكل ترامپ كشف كرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از ایسنا: پلیس آلمان هزاران قرص اکستازی به شکل ترامپ کشف کرد.

پلیس آلمان می‌گوید که محموله‌ای حاوی پنج هزار قرص نارنجی رنگ اکستازی به شکل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را در شهر "اسنابروک" کشف و توقیف کرده است.

بنا به اعلام پلیس این قرص‌ها به هنگام کنترل خودرویی با پلاک اتریشی در یک بزرگراه کشف شد. شهر اسنابروک در شمال غربی آلمان واقع شده است.

مقامات پلیس آلمان می‌گویند: سرنشینان این خودرو که یک مرد ۵۱ ساله و پسر ۱۷ ساله‌اش بودند، ادعا کردند که برای خرید خودرو به هلند رفته بودند و پس از عدم توفیق در معامله در حال بازگشت به اتریش هستند.

این در حالی است که افسران پلیس آلمان موفق به کشف پنج هزار قرص نارنجی رنگ اکستازی به شکل چهره دونالد ترامپ در خودروی آنها شدند. این ماموران علاوه بر قرص‌های اکستازی مقدار زیادی پول نقد نیز در این خودرو کشف کردند.

به گزارش یورونیوز، ارزش مجموعه قرص‌های اکستازی توقیف شده توسط پلیس آلمان ۳۹ هزار یورو برآورد شده است.

همچنین بنابر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، گفته می‌شود که این قرص‌ها قرار بوده در اینترنت با عنوان "ترامپ دوباره پارتی‌ها را عالی خواهد کرد!" به فروش برسد.

یک طرف این قرص‌ها چهره دونالد ترامپ و طرف دیگر آن نام حک شده است.

مصرف اکستازی ممکن است در موارد معدودی منجر به مرگ شود اما معمولا باعث ترس شدید، توهم، اضطراب و بی‌قراری می‌شود.

کارشناسان در انگلیس هشدار داده‌اند که قوی‌تر شدن این قرص‌ها در سال‌های اخیر باعث شده موارد مراجعه به بیمارستان به علت اختلالات روانی و رفتاری افزایش پیدا کند.

نظر شما