شناسهٔ خبر: 20993790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز به کار شورای پنجم شهر تبریز/اکبرنژاد رییس شد

با برگزاری مراسم تحلیف، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز رسماً کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

آغاز به کار شورای پنجم شهرتبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اعضای شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز در نخستین جلسه شورا با قرائت متن مصرح در ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی داخلی شورا، در حضور کلام‌الله مجید، سوگند یاد کردند که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا بوده و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات کنند. در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند، در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنند.

در ادامه نخستین جلسه شورای پنجم، هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، رسمیت یافت. پیش از این، شکور اکبرنژاد به عنوان رییس، سونیا اندیش به عنوان نایب‌رییس، علی آجودان زاده به عنوان دبیر اول، محرم محمدزاده به عنوان خزانه‌دار و کریم صادق‌زاده به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز برای سال اول انتخاب شده بودند که این انتخاب، با آغاز نخستین جلسه شورا، به رسمیت قانونی رسید.


هم چنین در نخستین جلسه شورای پنجم تبریز شکور اکبرنژاد تنها داوطلب ثبت نام برای ریاست شورای پنجم تبریز شد و بعد از رای‌گیری شکور اکبرنژاد با ۱۲ رای موافق و یک رای ممتنع به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به مدت یک‌سال انتخاب شد.

 

انتهای پیام/ش

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر تبریز سوگند یاد کردند

نظر شما