شناسهٔ خبر: 20993553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

دیدار معاون ظریف با فرزند امام موسی صدر

صاحب‌خبر -
صراط: معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران نقش امام موسی صدر را در بسترسازی در راستای ثمربخشی نهال انقلاب اسلامی در لبنان اساسی خواند و گفت: امام صدر نماد مقاومت و همزیستی مسالمت‌آمیز در جامعه چند فرهنگی لبنان بود.

به گزارش فارس، حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه عصر سه‌شنبه 31 مرداد با حضور در موسسه امام موسی صدر با خانم رباب صدر رئیس موسسه و سید صدرالدین صدر فرزند امام موسی صدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که همزمان با ایام سالگرد ربایش امام موسی صدر انجام شد، جابری‌انصاری با تجلیل از امام صدر، نقش وی را در بسترسازی در راستای ثمربخشی نهال انقلاب اسلامی در لبنان اساسی برشمرد و اظهار داشت: امام موسی صدر نماد مقاومت و همزیستی مسالمت‌آمیز در جامعه چند فرهنگی لبنان بود.

خانم رباب صدر رئیس موسسه امام موسی صدر نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از امام موسی صدر در آخرین روزهای حضورش در لبنان، اعتلای جایگاه لبنان و شیعیان آن را از اهداف اساسی وی برشمرد.

وی همچنین با اشاره به پیروزی‌های اخیر مقاومت در مبارزه علیه گروه‌های تروریستی در لبنان، از نقش و جایگاه سید حسن نصرالله در عزت بخشیدن به لبنان و شیعه تجلیل کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما