شناسهٔ خبر: 20990012 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتماد | لینک خبر

مي‌خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند

داوري از حال فدراسيون بوكس بي‌اطلاع است

مهدي هاشمي ملي‌پوش اسبق تيم ملي بوكس ايران

صاحب‌خبر -

1- برخي افراد مي‌خواهند از بي‌اطلاعي آقاي داوري در بوكس سوءاستفاده كرده و به منافع خود برسند. اگر واقع‌بين باشيم آقاي داوري فعلا از برخي مسائل در گذشته و حال فدراسيون بوكس بي‌اطلاع است و برخي افراد مي‌خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند تا با شرايط موجود خود را مطرح كنند.
2- خود آقاي افشين داوري گفته‌اند كه درهاي فدراسيون بوكس به روي منتقدان باز است و از آنها استقبال مي‌كنند اما من مي‌خواهم به آقاي داوري بگويم كه منتقدان بوكس در اين مدت طولاني به قدري از اطرافيان ناطق نوري ضربه خورده‌اند كه به فدراسيون نزديك هم نمي‌شوند. آقاي داوري بايد اين منتقدان را دعوت كند تا با شنيدن گلايه‌هاي آنها مشكلات را برطرف سازد.
3- من نمي‌گويم كه خيمنز كوبايي كار خود را خوب انجام داده يا نه، فقط اگر اين منتقدان خواستار بركناري او هستند بايد دليل قانع‌كننده بياورند. يكسري افراد كه فقط به دنبال مطرح كردن خود هستند و مي‌خواهند به فدراسيون برسند، مي‌گويند كه خيمنز تيم جامع و كاملي را تشكيل نداده اما نمي‌گويند كه به او فرصت چنين كاري را
نداده‌اند.
من هيچگاه نمي‌گويم كه چه كسي بماند يا چه كسي اخراج شود اما بايد همه‌چيز با صلاحديد كارشناسان واقعي در بوكس انجام شود. در صحبت‌هايي كه با خيمنز داشتم او ۱۲ مسابقه برون مرزي مي‌خواست و قول مدال در المپيك را ‌داد اما آيا به يك مسابقه برون‌مرزي اعزام شد؟ قبلا همه از خوب كار كردن مربي كوبايي صحبت مي‌كردند اما با بي‌كس و كار ديدن فدراسيون بوكس قصد سوءاستفاده دارند.
 اگر قرار است يك مربي را براي تيم ملي انتخاب كنيم، آن مربي بايد كارنامه درخشاني را در رده‌هاي پايه بوكس دارا باشد. اگر كسي چنين شرايطي را دارد، بايد پا پيش بگذارد. صرفا داشتن ستاره‌هاي مربيگري آيبا (فدراسيون جهاني بوكس) به معناي قوي بودن و كيفيت بالاي
 يك مربي نيست.

نظر شما