شناسهٔ خبر: 20987752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کمالوند: خوشحالم شرمنده مردم نشدیم/ اگر وضع اینگونه باشد، اینجا نمی مانم

71536

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم در این شب‌ها شرمنده مردم نشدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند بعد از فرار تیمش از شکست مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: دست تک تک مردم را می‌بوسم که نود دقیقه تیم خود را تشویق کردند. شرمنده هستم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. بعد از پنالتی دادن سخت بود به بازی برگردیم. خوشحالم در این شب‌ها شرمنده مردم نشدیم. اگر شیمبا پنالتی را گل کرده بود سه امتیاز را می‌گرفتیم. ما در این سه بازی مقابل تیم‌هایی موفق شدیم که ۹ گل به ما زدند.

او ادمه داد: به عیسی زاده هم گفتم اگر جو هواداری ما عوض نشود، شاید آخرین باری باشد که در اینجا هستم. من ناراحت هستم. بازی وسط هفته است و کسی هم پول ندارد به ورزشگاه بیاید. من خواسته بودم بازی بدون بلیت فروشی شود. اگر از بازی بعد در استادیوم را باز نکنند، خودم پول تماشاچی بازی را می دهم. بار سنگینی روی دوش من است. تیم تا هفته های پایانی لیگ گذشته در حال سقوط بود. شرایط باشگاه باید تغییر کند. من با عیسی زاده و هیات مدیره صحبت می کنم. مشکلات زیادی وجود دارد که حل نشود، نمی توانم کار کنم. دو ماه است که اینجا هستم و نمی دانم چه کاری باید کنم. تدارکات نداریم، فیزیوتراپ نداریم. باغبان خوب باید بگیرید. در آبادان خسته شدم. من باید کارهای فنی کنم. صبح به صبح کار من غلتک زدن زمین شده است. دو بازیکن خانه ندارند. کرار 45 روز است که خانواده خود را ندیده است. در تاریخ صنعت نفت سابقه نداشته یک مربی از هفته اول تشویق شود. مردم به من محبت دارند و من باید زحمات آن ها را جبران کنم. دیگر خسته شدم.

او درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: من تهدید به محروم شدن کردم که جریمه هم شدیم. بیشتر از این هم درباره داوری صحبت نمی کنم. مردم همه چیز را می بینند. در بازی های گذشته هم درباره داوری صحبت نکردم. باشگاه باید از مجاری قانونی اقدام کند.

کمالوند اظهار کرد: به هر صورت یک سری حرف ها در دل من است که نمی دانم به زبان بیاورم یا نه. فشار عظیمی به من آوردند. بحث حامد لک و سوشا مکانی را دار مقطعی رسانه ای بود. به محض اینکه سالاری گل می خورد، می گویند دروازه بان بیاورید. بازیکن باید به شرایط بازی برسد. من از این حمایت و از این صمیمیتی که مردم دارند، خوشحالم. آن ها در این دو ماه یک انتقاد کوچک از من نکردند. من باید پاسخ این اعتماد را بدهم. اگر فشار برداشته نشود، نمی توانم کار کنم. روزی 5 ،6 قرص می خورم. هر کسی یک توانی دارد شش کیلو کاهش وزن داشتم. نمی توانم همه کارها را انجام دهم. به هر صورت فشار روی من زیاد است. من از عیسی زاده گلایه من هستم که بلیط فروشی را حل نکرد. گفتم چون وسط هفته است بلیط فروشی نباشد. من عیسی زاده را قبول دارم اما اگر فشار روی من زیاد یاشد، کار را به فرد دیگری می سپارم.

انتهای پیام

نظر شما