شناسهٔ خبر: 20987716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حالا با خوش‌بینی به ابوظبی می‌رویم؛ به بازیکنانم تبریک می‌گویم

برانکو: از تساوی بدست آمده راضی‌ام و به بازی برگشت امیدوار/می‌توانستیم در 30 دقیقه پایانی به الاهلی ضربه بزنیم

سرمربی پرسپولیس گفت: قاطعانه می‌گویم که از نتیجه پایانی بازی راضی هستم چون که ما عقب بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی‌، گفت: قاطعانه می‌گویم که از نتیجه پایانی بازی راضی هستم چون که ما عقب بودیم. ما در حالی که دو گل عقب بودیم توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشیم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و ما انتظار چنین بازی در سطح بالا را داشتیم، با دو گلی که زدیم به بازی برگشت امیدوار شدیم و باید بگویم که امشب بازی خیلی خوبی انجام دادیم. 

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: الاهلی تیم بسیار خوبی است و من دیروز هم به این موضوع در صحبت‌هایم اشاره کردم آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و تیم قدرتمندی هستند اما با نتیجه‌ای که به دست آمد امید زیادی به بازی در ابوظبی داریم چرا که می‌توانیم نتیجه خوبی در بازی برگشت بگیریم.

برانکو تصریح کرد: گفته بودم که الاهلی هجومی بازی می‌کند و این موضوع را هم امشب دیدیم. همچنین باید بگویم که لئوناردو که از پارتیزان‌بلگراد به الاهلی آمده بود را می‌شناختیم و شناخت خوبی نسبت به او داشتیم.

وی در پایان گفت: به بازیکنانم بابت نتیجه به دست آمده تبریک می‌گویم. آنها در حالی که دو گل عقب بودند نتیجه را مساوی کردند و تمرکزشان را از دست ندادند. ما الان به بازی برگشت در ابوظبی امیدواریم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه لازم را در ابوظبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

برانکو خاطرنشان کرد: بازیکنان امشب بیشتر از توان‌شان انرژی گذاشتند و نتیجه‌ای رقم خورد که ما را امیدوار کرد بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. هر چند که گل دقیقه 2 الاهلی یک شوک برای ما بود و شما باید در مسابقه‌ای در این سطح از هر فرصتی استفاده کنید و خوشحالم که ما این کار را انجام دادیم. 

سرمربی پرسپولیس افزود: با وجود اینکه ما میزبان بودیم نتیجه 2 -2 نتیجه نسبتاً خوبی برای الاهلی است همانطور که صفر - صفر یا یک - یک به سود الاهلی به حساب می‌آید. اما به هر حال نتیجه امشب بازی را باز گذاشت تا همه چیز در ابوظبی مشخص شود. مطمئناً در بازی برگشت همه چیز مشخص خواهد شد.

وی در خصوص بازی تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات که شب گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد:‌ من این بازی را دیدم و می‌دانم که بازی مساوی شده است اما با وجود نتیجه به دست آمده تیم الهلال تیم بهتری بود. با توجه به نتیجه به دست آمده باید بگویم که کار برای العین سخت شده چرا که این تیم باید در ریاض به مصاف الهلال برود و من ورزشگاه این تیم را می‌شناسم و این موضوع باعث خواهد شد کار برای العین در عربستان سخت‌تر باشد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس در 30 دقیقه پایانی شرایط بهتری داشت، افزود: بله. ما در 30 دقیقه پایانی بهتر بودیم چرا که تیم را تغییر دادیم و با قدرت بیشتری بازی کردیم. روی تیم الاهلی فشار آوردیم و فرصت‌های زیادی هم خلق کردیم و به همین دلیل باید بگویم که از عملکرد تیمم در 30 دقیقه پایانی راضی هستم. الاهلی تیم قدرتمندی است و ما توانستیم در 30 دقیقه پایانی به این تیم ضربه بزنیم هرچند که کار سختی بود و ما حالا هم با خوش‌بینی به ابوظبی می‌رویم. امروز فهمیدیم که چطور می‌توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود:‌ ما در 30 دقیقه پایانی خط دفاعی‌مان را قدرتمندتر کردیم و این کار با حضور کمال کامیابی‌نیا انجام شد همچنین با حضور او خط هافبک ما بهتر بازی کرد البته الاهلی تیم قدرتمندی است اما آنها هم مثل همه تیم‌های دنیا نشان دادند که یک تیم نمی‌‌تواند 90 دقیقه قدرتمند باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در ابوظبی نتیجه‌ای مثل بازی بارسلونا و پاری‌سن ژرمن رقم می‌خورد یا خیر، اظهار داشت: ما به ابوظبی می‌رویم چون خوش‌بین هستیم و امروز نشان دادیم که تیم خوبی خواهیم بود.

برانکو درباره استفاده از بشار رسن و گادوین منشا در این بازی اظهار داشت: شک نکنید که در این مسیر طولانی از منشا، نعمتی، رسن و سایر بازیکنان استفاده خواهیم کرد چرا که نیمکت خوبی داریم. اما به هر حال منشا بازیکن جدید ما است و رسن هم سه جلسه با تیم تمرین کرده و تطبیق آنها با سایر بازیکنان کار ساده‌ای نیست من این انتظار را دارم که بازیکنان جدید در این مسیر به ما کمک کنند ما نیمکت قدرتمندی داریم و با حضور این نفرات می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما