شناسهٔ خبر: 20987444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی: هفته دولت فرصتی مناسب برای معرفی خدمات نظام است

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، وی در دیدار با سید مهدی صادقی استاندار قم، افزود: آگاهی مردم نسبت به خدمات دولت و نظام موجب اعتماد به نظام و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهد شد به همین دلیل هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی کارهای بزرگ انجام شده دولت و نظام اسلامی به مردم است.
وی ضمن تاکید بر تلاش مسئولان استان برای به بهره برداری رسیدن طرح های نیمه تمام در قم گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام موجود باید در اولویت کاری مسئولان استان برای ارتقای رضایتمندی مردم باشد.
آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: شرایط موجود کشور نیازمند مدیریت جهادی و استفاده صحیح از منابع طبیعی موجود است و باید تمامی امکانات موجود استان نیز در راستای توسعه کشور به صورت بهینه بهره گیری شود.
استاندار قم نیز در این دیدار در سخنان کوتاهی تعامل بین مسئولان استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت:این تعامل موجب رقم خوردن کارهای بسیار بزرگ در قم شده که پرداخت بدهی هفت هزار میلیارد ریالی دولت به شهرداری و نیز حل مشکل فرودگاه قم نتیجه این تعامل است.
از دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت در سال 1367 به دست گروهک تروریستی منافقان به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /*

نظر شما