شناسهٔ خبر: 20987333 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حکم وزیر بهداشت؛

حق‌دوست معاون برنامه‌ریزی راهبردی وزارت بهداشت شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی علی اکبر حق‌دوست را به عنوان معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی این وزارتخانه منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، متن حکم سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر علی اکبر حق دوست 

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان 

نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی منصوب می‌شوید. انتظار دارم با استفاده از توان و ظرفیت‌های تخصصی موجود و با رعایت اهداف سند چشم‌انداز توسعه، سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه ششم توسعه اهتمام خود را در تدوین سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، هماهنگی، تدوین شاخص‌ها و اجرای نظام کارآمد ارزیابی، تدوین و پایش برنامه‌های عملیاتی در وزارت، دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه، انعکاس سیاست‌ها و برنامه‌های کلان وزارت به مراجع ذیربط، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و برگزاری منظم و مستمر جلسات هیات‌های امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور بکار گیرید.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همکای لازم را با جنابعالی معمول خواهند نمود.

امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف، بارعایت قانونمداری و اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم دیگری حق‌دوست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب کرد.

نظر شما