شناسهٔ خبر: 20987301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر بهداشت رئیس سازمان غذاو دارو را منصوب کرد

تهران - ایرنا- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر غلامرضا اصغری را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وبدا با حکم سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر غلامرضا اصغری به سمت معاون وزیرو رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد.
متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان
باتوجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده و مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو منصوب می شوید .
امیدوارم با اتکال به ذات باری تعالی و رعایت قوانین بالادستی بویژه قانون برنامه ششم توسعه و با بهره گیری از تجارب کلیه صاحب نظران و تعامل مناسب با حوزه های مرتبط در راستای ارتقاء کیفی و کمی کنترل و نظارت بر تولید، واردات، نگهداری، توزیع دارو، غذا، تجهیزات، اقلام پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی نهایت تلاش خود را معمول داشته و در بهبود شاخص های سلامت جامعه و ساماندهی امور راهبردی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق و موید باشید.
امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران موفق باشید .
**شبس*1488 *تنظیم: شاعری *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*

نظر شما