شناسهٔ خبر: 20987229 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

موج غيراستاندارد بودن آب‌هاي بسته‌بندي

صاحب‌خبر -
استاندارد جعلي «به آب – آكوا آلتورا»
 
اداره كل استاندارد استان تهران از توقيف آب معدني با نام تجاري «به آب – آكوا آلتورا» به دليل نشان جعلي و نيز غيراستاندارد بودن خبر داد، علاوه بر اين تولید قند و شكر غيراستاندارد به نام تجاري «نگين» نيز متوقف شده است.
بر اساس اعلام مدير كل استاندارد استان تهران، آب معدني با نشان تجاري «به آب – آكوا آلتورا» توليد شده در شركت صبا رود افشان غيراستاندارد اعلام و از مصرف‌كنندگان تقاضا شده است نسبت به خريد آن خودداري كنند.
 
توليدكننده متخلف آب معدني مذكور به رغم ابطال پروانه استاندارد اين فرآورده در ماه‌هاي گذشته اقدام به توليد كالاي غيراستاندارد و جعل نشان استاندارد روي بسته‌بندي خود كرده و به دليل همين تخلف به دادگاه معرفي شده است.
 
مسلم بيات مديركل استاندارد استان تهران با اشاره به اينكه واحد توليدي شركت صبا رود افشان در شهرستان دماوند فعاليت مي‌كند، اظهار كرد: بسته‌بندي‌هاي آب كه در بازار موجود است در دو نوع آب آشاميدني و آب معدني بوده كه مصرف‌كنندگان بايد قبل از خريد با توجه به هدف خود به نوع آن توجه كنند و براي حصول اطمينان از اعتبار نشان استاندارد درج شده روي بسته‌بندي كد ۱۰ رقمي ذيل نشان استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پيامك كنند.

نظر شما