شناسهٔ خبر: 20986873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گلابی خوردن قاضی پور موضوع تذکر شد

تهران - ایرنا - نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در واکنش به عکسی که از وی در حال خوردن گلابی در جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی منتشر شده بود، گفت : من به عمد در جلسه قبلی مجلس گلابی خوردم زیرا می دانستم عکس می گیرند، با این کار می خواستم اعتراضم را به گوش رییس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی برسانم تا واردات میوه خارجی را قطع کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس این مطلب را در تذکری و در پاسخ به مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود بیان کرد.
لاهوتی نماینده لنگرود در هنگام مخالفت با لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی خطاب به نادر قاضی پور نماینده ارومیه که در جایگاه هیات رییسه مجلس مشغول صحبت کردن با مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس بود، گفت: آقای قاضی پور گلابی ات را هم که خورده ای حتی یک لحظه اجازه بده ما سخن بگوییم.
پس از این که نادر قاضی پور نماینده ارومیه از جایگاه هیات رییسه به صندلی خود مراجعه کرد، خواستار پاسخ دادن به لاهوتی براساس ماده 79 آیین نامه داخلی شد و اظهارکرد: همکار زحمتکش آقای لاهوتی با صحبت هایش به من تهمت زد.
وی گفت: استان آذربایجان غربی مرکز تولید میوه است، ما سالانه گلابی، هلو و شلیل زیادی تولید می کنیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: من از روی عمد این کار را کردم تا رییس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به داد مردم برسند و واردات میوه خارجی را قطع کنند.
قاضی پور اضافه کرد من می دانستم اینجا فضول است و عکس می گیرد به همین دلیل از روی عمد این کار را کردم، من نوکر کشاورزان هستم ولی رانت خوار نیستم.
وی خطاب به لاهوتی گفت شما همواره از برنج و چای گیلان دفاع کردید، ما هم از میوه های استانمان دفاع می کنیم.
به گزارش ایرنا، قاضی پور روز یکشنبه در آخرین جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی که رییس جمهوری نیز حضور داشت از صحن علنی مجلس خارج شد و با 6 گلابی در دست بازگشت و مشغول خوردن گلابی شد.
سیام**9121**1336
خبرنگار: سمیه لاری**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*

نظر شما