شناسهٔ خبر: 20986615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

از محل اعتبارات توسعه متوازن

اعتبارات کتابخانه"بعثت" شهرکرد تأمین می‌شود

R41350/P1377/S6,54/CT11

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از اعتبارات لازم برای احداث ساختمان کتابخانه بعثت فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد از محل اعتبار توسعه متوازن اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جعفر مردانی امشب در انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه استان اظهار داشت: باید به منظور حمایت و ساماندهی نویسندگان و چاپ و نشر کتاب در استان نویسندگان و ناشران به تفکیک شهرستان‌های 9 گانه شناسایی و بانک اطلاعاتی آنها تهیه شود.

وی این اقدام را عاملی برای حمایت از نویسندگان استان در زمینه نگهداری کتاب‌های آن‌ها در کتابخانه عمومی استان دانست و افزود: بخشی از اعتبار لازم برای احداث ساختمان کتابخانه بعثت فرخشهر از محل اعتبارات توسعه متوازن اختصاص می‌یابد ضمن اینکه تا زمان ساخت و بهره برداری از ساختمان جدید کتابخانه بعثت فرخشهر باید مکان دولتی بلااستفاده و یا ساختمان مناسب اجاره‌ای در اختیار این کتابخانه قرار داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار استانی برای تکمیل قسمتی از ساختمان مسجد امام رضا (ع) شهر سامان، بیان کرد: کتابخانه شهید جعفرزاده این شهر به مدت 15 سال در این مسجد مستقر می‌شود که در این راستا باید قسمتی از ساختمان مسجد امام رضا (ع) سامان که قرار شده کتابخانه شهید جعفرزاده این شهر در آن مستقر گردد تا دهه فجر امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

مردانی تجهیز کتابخانه‌ای عمومی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: تجهیز کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای فرهنگی استان باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما