شناسهٔ خبر: 20986537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار شهرستان شهرکرد:

۳۱۰ میلیون تومان اعتبار به کتابخانه‌های عمومی شهرکرد اختصاص یافت

R41350/P1377/S6,54/CT11

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: امسال ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمید ملکپور امشب در انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه استان اظهار داشت: امسال 310 میلیون تومان اعتبار برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد اختصاص یافته است که از این مبلغ 110 میلیون تومان برای کتابخانه عمومی نابینایان، 150 میلیون تومان برای کتابخانه حافظ و 50 میلیون تومان نیز برای دیگر کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهرکرد اختصاص یافته است.

ملکپور با اشاره به فرهنگ اهدای کتاب افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مردم و خیران می‌توانند کتاب‌های شخصی مازاد خود را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کنند.

فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با بیان اینکه اکنون بیش از 800 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد، افزود: از این تعداد کتاب 56 هزار جلد کتاب صوتی و کمک درسی و 90 هزار جلد ویژه کودکان است.

خلیل مقدم با اشاره به کمبودها و مشکلات کتابخانه‌های استان، خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان قدیمی هستند و از برخی کتاب‌های نویسندگان محلی نیز تنها یک جلد در برخی کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما