شناسهٔ خبر: 20985124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عصر امروز؛

اولین شهید مدافع حرم «باغخواص» ورامین تشییع شد

ورامین- عصر امروز پیکر مطهر شهید «سیدعلی حسینی»، اولین شهید مدافع حرم روستای «باغخواص» از توابع بخش مرکزی ورامین تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه تشییع شهید والامقام «سیدعلی حسینی» با حضور باشکوه مردم و مسئولان از میدان امام خمینی(ره) به سوی گلزار شهدای روستای بزرگ باغخواص برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم معنوی که در روز شهادت امام جواد(ع) با ذکر مصیبت مداحان اهل بیت(ع) و شور و گریه های عاشقانه مردم همراه بود، محمدرضا یوسفی، فرماندار ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد، امیر پورجوادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین و دیگر مسئولین به همراه اقشار مختلف مردم حضور پیدا کردند.

دهیار باغخواص در حاشیه این تشییع باشکوه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، رزمندگان و شهدای مدافع حرم نقش ارزنده ای در امنیت کشورمان و دنیای اسلام دارند.

حمیدرضا معماری افزود: افتخار بزرگی است که روستای شهید پرور باغخواص، سابقه انقلابی و ایثارگری در طول انقلاب اسلامی و به خصوص دفاع مقدس دارد و در روز شهادت امام محمد تقی جوادالائمه(ع) میزبان پیکر مطهر شهید سیدعلی حسینی شده است.

وی این امر را افتخار بزرگی در کنار تقدیم ۴۰ شهید دفاع مقدس برای این روستا دانست و ادامه داد: دهیاری و شورای روستای باغخواص ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده محترم این شهید والامقام مدافع حرم، از مردم و مسئولان بابت برگزاری تشییع باشکوه شهید حسینی تقدیر کرده و در روزهای آتی نیز برای مراسم مختلف این شهید عزیز، نهایت تلاش را خواهد داشت.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت سوم و هفتم شهید سیدعلی حسینی روز جمعه سوم شهریور ۹۶ در مسجد جامع حضرت بقیه الله الاعظم(عج) روستای باغخواص برگزار خواهد شد.

نظر شما