شناسهٔ خبر: 20984936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

دشمن با برنامه‌های نرم‌افزاری در دین‌زدایی تأثیر می‌گذارد

R41375/P1377/S6,59/CT11

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با انتقاد از کمرنگ بودن حضور جوانان در مساجد گفت: جنگ نرم با استفاده از وسایل ارتباط جمعی و برنامه‌های نرم‌افزاری به شکل تدریجی تاثیر خود را در دین‌زدایی و سست کردن بنیان خانواده‌ها می‌گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی صفری عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز مسجد که به همت سپاه استان در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروزه اسلام‌ ناب در خطر است، اظهار داشت: دشمن امروزه با جنگ نرم وارد میدان شده و هدفش این است مردان ایرانی را بی‌غیرت و در بین زنان حیازدایی کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه مساجد در حد و تراز جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: صدا و سیما برای ضبط یک نماز جماعت از مسجد از یک هفته قبل برنامه‌ریزی می‌کنند تا همه اقشار در روز فیلمبرداری حضور داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه چرا باید جای جوانان و نوجوانان در مساجد خالی باشد، تصریح کرد: امروزه قشر میان‌سال و پیشکسوتان صفوف نماز جماعت را تشکیل می‌دهند و جای جوانان به شدت احساس می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه امروزه نهادی برای رسیدگی به قشر کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان وجود ندارد و برنامه مشخصی برای این اقشار وجود ندارد، بیان کرد: دشمن برای قشر جوان کشور برنامه‌‌ریزی کرده و آن‌ها را مورد هدف قرار داده است‌.

صفری با اشاره به اینکه تمام کارشناسان غربی اذعان کردند که دیگر نیازی حمله نظامی نیست، گفت: جنگ نرم با استفاده از وسایل ارتباط جمعی و برنامه‌های نرم‌افزاری به شکل آرام و تدریجی تاثیر خود را در دین‌زدایی و سست کردن بنیان خانواده‌ها می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه در صدا و سیما قرارگاه مسجد و مدرسه تاسیس شده است، گفت: ما مشکلات و تاثیرات جنگ نرم را در جامعه متوجه می‌شویم و باید مردم از این خطر جدی آگاه شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش حساس مادر در خانواده تاکید کرد: دشمن با منحرف کردن مادر خانواده می‌‌خواهد آن روحیه‌ای جهادی و شهیدپروری را از نزد مادران ایران‌ زمین جدا کند.

وی گفت: امروزه نهاد خانواده مورد هجوم دشمن است و می‌خواهند بین نسل‌ها اختلاف بیندازند تا والدین و فرزندان طرز فکر همدیگر را قبول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما