شناسهٔ خبر: 20982368 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی 417 پروژه با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان‌غربی از افتتاح و کلنگ زنی 417 پروژه با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما نادر صفرزاده معاون استاندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان در گفت‌وگویی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، به برنامه های هفته دولت در استان اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال در سطح استان آذربایجان غربی، مجموعا 417 پروژه با اعتباری بالغ بر 630 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد پروژه، 360 پروژه در بخش های عمرانی و اقتصادی و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از این 360 پروژه افتتاحی نیز 302 پروژه در بخش های عمرانی و با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان و 58 پروژه نیز در بخش های اقتصادی با 170 میلیارد تومان اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرند.

معاون استاندار همچنین گفت: تعداد 57 طرح عمرانی هم با رقم اعتباری 230 میلیارد تومان در هفته دولت سال‌جاری در سطح استان کلنگ زنی خواهد شد.

صفرزاده، تکریم و تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه و برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهدا و خانواده های معظم شهدای دولت را از دیگر برنامه های هفته دولت در استان عنوان کرد.

نظر شما