شناسهٔ خبر: 20980201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

8 هزار خیر، یاری رسان مددجویان بهزیستی + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت :8 هزار خیر در کشور در عرضه خدمات به مددجویان بهزیستی، این نهاد را یاری می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور در نشست تخصصی خیران  8 هزار خیر، یاریگر بهزیستی در ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: این خیران سال گذشته 560 میلیارد تومان به جامعه هدف بهزیستی کمک کرده اند که این کمکهای به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است.
کوزه گر افزود: همچنین 53 هزار نیروی داوطلب در حوزه های پزشکی، فرهنگی و اجتماعی به صورت رایگان به جامعه هدف بهزیستی خدمت رسانی می کنند.
وی گفت: داوطلبان و خیران که علاقه مند کمک به بهزیستی هستند می توانند با ورود به سایت سازمان بهزیستی کشور، در سامانه ثبت نام کنند.
قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور همچنین از راه اندازی کمپین حمایتی برای حمایت و کمک بیشتر خیران و مردم به جامعه هدف بهزیستی درمهرماه خبر داد.
 مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی هم در این نشست از برگزاری اولین همایش کشوری مشارکتهای اجتماعی و مسئولیت اجتماعی فردا و پس فردا در بیرجند خبر داد .
عرب نژاد گفت: در این همایش مسائلی از جمله تدوین دستورالعمل  مالی مشارکتهای مردمی، بررسی راهکارهای استفاده از روش های نوین جلب مشارکت های مردمی، استفاده از ظرفیت قانونی مسئولیت اجتماعی در ارتقاء مشارکت های مردمی، فرهنگ سازی و نهادینه کردن مشارکت های اجتماعی در 5 کارگروه تخصصی بررسی می شود.




نظر شما