شناسهٔ خبر: 20976573 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته فناوری میزان/۳۱ مرداد

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

خبرگزاری میزان- برای یک تماس اسکایپ چقدر پهنای باند استفاده می‌شود،مراقب باشید به بازی Linelight اعتیاد پیدا نکنید! و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،برای یک تماس اسکایپ چقدر پهنای باند استفاده می‌شود،مراقب باشید به بازی Linelight اعتیاد پیدا نکنید!،و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

 

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

یک ایمیل معتبر می خواهم

زوم تک:ایمیل به عنوان یکی از پر کاربردترین ابزارهای ارتباطی است که به راحتی می توان از طریق آن به ارسال نامه پرداخت ، این روش را نمی توان با ارسال نامه از طریق پست مقایسه کرد. شما در زمان ارسال ایمیل می توانید ضمیمه ی را همراه آن ارسال نمایید. برای اینکه بتوانید از ایمیل استفاده کنید باید یک آدرس معتبر در اختیار داشته باشید ، این کار به سادگی صورت می گیرد. از ایمیل در موارد زیادی مانند ثبت نام در دانشگاه ، ادارات ، استخدامی ها و …. استفاده می شود.

شرکت یاهو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در اینترنت ، موتورهای جستجو ، فروشگاههای آنلاین و … می باشد . همچنین ایمیل این شرکت به عنوان یکی از معتبر ترین ایمیل ها است . برای ساخت یک ایمیل معتبر می توانید از دو آدرس زیر استفاده نمایید و به ساخت ایمیل بپردازید.

www.yahoo.com

www.gmail.com

اگر به هر دلیلی نیاز به یک ایمیل معتبر داشته باشیم باید اصول داشتن یک ایمیل معتبر را بدانیم. در اصل به ایمیلی معتبر می گویند که اطلاعات معتبر شناسنامه شخص پیش از @ قرار گرفته باشد . مثلا یک دانشجو برای اینکه بتواند یک ایمیل معتبر را به دانشگاه ارائه دهد باید ایمیلی مشابه ایمیل زیر داشته باشد:

mehdi.moradi.far1396@gmail.com

شخص در ایمیل بالا اسم وفامیل خود را به صورت کامل همراه با سال ورود به دانشگاه بیان کرده است. اگر در زمان ساخت ایمیل متوجه شدید که شخص دیگری پیش از شما از آن استفاده کرده است می توانید رقم یا کاراکتر دیگری را تغییر دهید مثلا در ایمیل بالا عدد۱ را می توانید حذف نمایید.

آدرس ایمیل های که در ادامه بیان شده اند نمی توانند گویای مشخصات فرد باشند :

ahvaz50@gmail.com

moradi.ahmad6@gmail.com

shahin.sad59@gamil.com

و …..

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری را در این رابطه بدست بیاورید یا ایمیلی برای خود بسازید حتما ( از چگونه ایمیل بسازیم؟ ) استفاده نمایید.

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

برای یک تماس اسکایپ چقدر پهنای باند استفاده می‌شود

زومیت:قبل از فراگیر شدن اپلیکیشن‌های تماس اینترنتی، اسکایپ برای مدت طولانی محبوب‌ترین برنامه در این زمینه بود. اما پس از آن، نرم‌افزارهای زیادی برای تماس با یکدیگر بدون پرداخت هزینه به وجود آمدند. ولی امروزه حتی با شیوع گزینه‌های جایگزین اسکایپ همچون وایبر و واتس‌اپ، کاربرانی هستند که هنوز هم به اسکایپ وفادار مانده‌اند.

پشتیبانی از تماس‌های ویدئویی با کیفیت بالا یکی از ویژگی‌های اصلی در اسکایپ است. اما در جهان امروز که داده‌ها نقش بسیار مهمی دارند، این دو سؤال مهم مطرح می‌شود:

آیا اسکایپ در استفاده از اینترنت بهینه است؟
پهنای باند مورد نیاز برای اسکایپ چقدر است؟

پاسخ به هر دو سؤال بالا به ما کمک خواهد کرد یک برنامه چت صوتی را از بین برنامه‌های مشابه انتخاب کنیم. اطلاعات پهنای باند در صفحه‌ی پشتیبانی اسکایپ به‌طور دقیق نشان می‌دهد که برای هر نوع تماس، چه میزان پهنای باند مورد نیاز است.

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

پهنای باند مورد نیاز برای تماس اسکایپ

مقادیر بالا زمانی مهم‌تر می‌شوند که از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌کنید و می‌خواهید مصرف خود را محدود کنید. به همین منظور اسکایپ قابلیتی دارد که با توجه به پهنای باند موجود، کیفیت تماس را مطابق با آن تنظیم می‌کند.

حالا طبق نمودار اگر بخواهیم پهنای باند مورد نیاز برای یک تماس ویدیویی یک به یک از طریق اسکایپ را به دست آوریم، حداقل به سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه نیاز داریم؛ اما بهترین کیفیت را با ۱.۵ مگابیت بر ثانیه دریافت خواهیم کرد.

همچنین برای تماس‌های گروهی، ۱ مگابیت بر ثانیه به ازای هر عضو بیشتر برای کنفرانس ویدئویی مطلوب اضافه می‌شود.

البته مشخصات سخت‌افزاری وب‌کم و رایانه‌های همه‌ی شرکت‌کنندگان نیز در کیفیت مکالمه تأثیرگذار خواهد بود.
بررسی پهنای باند مورد استفاده توسط یک تماس

اسکایپ در طول تماس، پهنای باند مورد استفاده برای آپلود و دانلود را نشان می‌دهد. در نوار منو روی تماس (Call) کلیک کنید و سپس به اطلاعات فنی تماس (Call Technical Info) مراجعه کنید‌.

پنجره‌ی بازشده، متوسط پهنای باند مصرفی برای تماس‌ها را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر را در قسمت Basic بررسی کنید. توجه داشته باشید که این ارقام بر حسب کیلوبایت بر ثانیه است.

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

همچنین می‌توانید کیفیت پهنای باند را در زمان برقراری تماس بررسی کنید. یک تماس واقعی به شما خواهد گفت که ISP شما ، پهنای باند کافی برای تماس اسکایپ فراهم کرده است یا خیر.

مخاطبی را برای تماس انتخاب کنید

در پنجره مکالمه، روی بررسی تنظیمات کلیک کنید

تعداد میله‌های سبزرنگ، یک نشانه‌ی تصویری بر پایه‌ی سیگنال پهنای باند است

گرچه فشرده‌سازی ویدئو در تماس‌های تصویری بهبود یافته؛ اما برای تماس تصویری با وضوح بالا با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، هنوز هم پهنای باند زیادی لازم است. اگر شما یک کاربر معمولی اسکایپ هستید، بهتر است به یاد داشته باشید که برای داشتن تماس با‌کیفیت، باید اتصال خود را بر این اساس تنظیم کنید.

مراقب باشید به بازی Linelight اعتیاد پیدا نکنید!

کلیک: LineLight یک بازی هنری ساده مخصوص گوشی های اندروید و آیفون است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.

LineLight به معنای واقعی کلمه یک بازی پازلی درخشان است که می‌تواند همزمان از یک طرف شما را به چالش بکشد و از طرفی دیگر تمام فشارهای ناشی از فعالیت‌های روزانه‌ را از بدنتان برهاند. اگر پیش از این از تجربه بازی‌های خوش‌ساختی مانند Resynth و یا Stolen Thunder لذت برده باشید، بدون شک از تجربه LineLight نیز به همان اندازه لذت می‌برید.

اولین چیزی که در LineLight حسابی شما را مجذوب خود می‌کند، طراحی مینالیستی و در عین حال فوق‌العاده زیبایش است. به‌طور کلی ظاهر بازی شامل پس‌زمینه پر زرق و برق تیره‌رنگ و متحرک می‌شود که نشان‌دهنده فضای لایتناهی است و در این فضا نیز یک‌سری خطوط و اشکال ساده و سفید‌رنگ وجود دارد که در واقع مسیر حرکتی شما هستند. همین سادگی فراوان در نهایت کمک شایانی به بازی کرده و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند؛ بدون آن‌که چشمانتان خسته شوند.

علاوه بر این وقتی به‌طور مثال تسلیم معماها شده یا دشمنی را از پا در‌ می‌آورید و یا حتی وقتی وارد محیط دیگری می‌شوید، افکت‌های مسحورکننده‌ جالبی به نمایش در‌می‌آیند.

LineLight در کنار جلوه‌های بصری زیبا، برای هر بخش یک موسیقی‌متن اتمسفریک و آرامش‌بخش آماده دارد که ترکیب این دو، ارزش ‌کلی بازی را دوچندان کرده است.

 

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

این بازی در گوشی های اندروید و آیفون اجرا شده و پیچیدگی خاصی ندارد. تنها کاری که باید بکنید این است که یک پرتو نوری درخشان را در ساختار لوله‌مانند بازی به حرکت درآورید و از نقطه آغاز به نقطه پایان برسید. در این راه موانع و دشمنانی حضور دارند که باید از برخورد با آن‌ها دوری کنید. تنها تعامل با دنیای بازی، هدایت پرتو نوری است. با کشیدن انگشتان بر روی صفحه پرتو را هدایت کرده و با برداشتن انگشتتان، آن را متوقف می‌کنید.

بازی چه به صورت عمودی و یا افقی قابل راحت اجرا می شود و همه‌چیز بستگی به خودتان دارد که به چه‌شکل راحت‌تر می‌توایند کار کنید.

برای موفقیت درهر مرحله نیازمند زمان‌بندی دقیق هر حرکت‌تان دارید، چرا که ممکن است در این مسیر گاهی اوقات ممکن است وضعیت کلیدی را برای حرکت‌دادن لوله‌های رنگی اطراف عوض کنید، به‌دنبال کلید موردنیاز برای دسترسی به بخش‌های قفل‌شده باشید و یا خیلی کارها دیگر، آن‌ هم بدون اینکه گرفتار گشت‌های قرمز‌رنگ شوید. تعدادی الماس نارنجی و سبز در گوشه‌و‌کنار وجود دارند که چگونگی به دست آوردن آن‌ها هم جزئی از معماها به حساب می‌آید. اگر هم بمیرید هیچ مجازاتی در کار نیست، فقط باید یک‌بار بر روی صفحه کلیک کرده و دوباره معما را امتحان کنید. وجود تعدادی مراحل مخفی در کنار مراحل اصلی نیز به بالا رفتن ارزش تکرار LineLight کمک فراوانی کرده است.

در نگاه اول شاید قرار دادن خطوط بر روی یک مسیر کار ساده‌ای به نظر برسد اما با اندکی پیش‌روی و با اضافه‌شدن عناصر ترکیبی بیشتر و دشمنان خطرناک‌تر، معماها به طور پیوسته دشوار‌تر می‌شوند و زمان بیشتری برای گذراندن هر یک نیاز پیدا می‌کنید.

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

در مجموع بازی از ۶ جهان تشکیل شده و هر جهان شامل تعدادی مراحل خطی است که بازیکنان باید بر روی آن‌ها حرکت کرده و الماس‌های اطراف را به دست آورند. چیزی که LineLight را بسیار ویژه و خاص می‌کند اما اتصال مراحل به همدیگر است، به‌طوری که با پیش‌روی در هر ‌کدام -بدون اینکه با صفحه بارگذاری مواجه شوید- به مرحله بعدی می‌روید. همین متصل بودن مراحل به‌همدیگر باعث می‌شود که احساس کنید در واقع تنها با یک معمای بزرگ مواجه هستید و همه پازل‌ها به‌نوعی جزئی از یک پازل اصلی به شمار می‌آیند.

اگر در منوی بازی، گزینه “انتخاب سطح” را انتخاب کنید تعدادی حلقه سفید‌رنگ می‌بینید که نشان می‌دهند هر مرحله دقیقا از کدام نقطه آغاز شده است. استفاده از این ترفند برای دانستن اینکه چه مقداراز هر دنیا باقی‌مانده است نیز کاربرد دارد.

با تمام این تفاسیر، بازی معمایی LineLight یک بازی هیجان‌انگیز و اعتیادآور که در همه‌حال می‌تواند شما را به خود سرگرم کند. بازی در عین سادگی، تمرکز و دقت شما را به چالش می‌کشد، با این‌حال در تزریق آرامش به اعصابتان هم به موفقیت می‌رسد. اگر به دنبال یک بازی معمایی پرمحتوا با ارزش تکرار بالا هستید LineLight می‌تواند بهترین گزینه این روزهای شما باشد.

بازی Linelight در تاریخ ۳۱ ژانویه سال میلادی جاری (مصادف با ۱۱ بهمن ماه ۹۵) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن به همراه دو سیستم عامل اندروید و iOS به قیمت ۲ دلار منتشر شد. جهت دریافت این بازی ویدیویی مهیج، به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور (آیتونز) مراجعه کنید. در پایان این مقاله، دیدگاه خود در خصوص بازی Linelight را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 چطور اکانت توییتر خود را «تیک دار» کنم؟

اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر هستید، حتماً برایتان این سوال پیش آمده که چگونه برخی افراد حسابهای تایید شده دارند یا اصطلاحاً حسابشان «تیک دار» شده است.

سالهاست که اکثر کاربران توئیتر به خاطر تایید نشدن حساب کاربری شان از توئیتر شکایت دارند. افراد معدودی مثل ستاره های ورزشی، روزنامه نگاران، بازیگران مطرح سینما و به طور کلی اشخاص مشهور می‌توانستند تیک آبی را در حساب خود مشاهده کنند، اما بقیه کاربران چاره ای جز غبطه خوردن به این تیک آبی رنگ نداشتند.

اما بالاخره توئیتر تسلیم درخواست کاربرانش شد و قبول کرد که این تیک آبی را به حساب های بیشتری اختصاص دهد. البته احراز هویت کاربران چندان آسان نیست و شخص یا مؤسسه خواهان آن باید شرایطی داشته باشد و مراحلی را طی کند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کاربران توییتر ابتدا باید فرمی را دریافت کنند که در سایت توییتر موجود است. اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، ایمیل معتبر، عکس اسکن شده، عکس پروفایل، تاریخ تولد و آدرس وبسایت در این فرم درج می‌شود. در کنار همه این موارد لازم است محبوبیت حساب کاربر افزایش چشمگیری داشته باشد.

توصیه می‌شود کاربر از نام واقعی خود استفاده کند، نه نام مستعار؛ زیرا در مراحل بعد ممکن است از وی خواسته شود یک کپی از کارت شناسایی خود ارسال کند.

بعد از انجام دادن موارد بالا، سخت‌ترین مرحله فرا می رسد؛ باید علت اینکه می خواهید حسابتان تیک دار شود را توضیح دهید. زیرا توئیتر این امکان را برای همه کاربران خود در نظر نگرفته است و هدفش این است که افراد تاثیر گذار که حسابهای دارای “منافع عمومی” دارند از این طریق بتوانند راحت تر و گسترده تر و بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، با مخاطبانشان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند. در انتها، تنها در صورتی که کافی بودن دلایل برای توئیتر محرز شود، احتمال تایید حساب وجود دارد.

اگرچه با این اوصاف احتمالا از تایید حسابتان ناامید شده اید، اما نگران نباشید. چرا که در صورت رد درخواست شما از طرف توییتر، ۳۰ روز بعد می‌توانید دوباره شانس خود را امتحان کنید!

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

 

 

 

گوشی جدید هواوی با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی

فارس:هواوی در تولید این محصول به ویژه کاربران نسل جوان را مورد توجه قرار داده است.

در nova2Plus برای اولین بار دوربین سلفی با وضوح 20 مگاپیکسل به کار رفته و علاوه بر امکان سخت افزاری از امکانات نرم افزاری بسیاری برای بهینه سازی و افزایش کیفیت نهایی عکس های سلفی استفاده می کند.

هواوی همچنین برای نخستین بار در این گوشی از چیپ ست صدای سه بعدی استفاده کرده که ترکیب این چیپ ست و تکنولوژی Histen (تکنولوژی صوتی انحصاری هواوی) کیفیت صدا را افزایش داده است.

بدنه nova2Plus به صورت تمام فلزی و یکپارچه با ضخامتی کمتر از ضخامت آیفون 7 طراحی شده است.

این گوشی از سنسور اثر انگشت، دوربین دوگانه اصلی و مانیتور 5.5 اینچی برخودار است و در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی تولید شده است.

رِی مدیر ارشد بخش Device هواوی وعده داده به زودی هواوی محصولات دیگری با تکنولوژی های جدید ارایه خواهد کرد.

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

هکرها صفحه گوشی را هک می کنند!

العالم:تعویض نمایشگر گوشی های هوشمند به علت شکستگی یا آسیب دیدن یکی از رخدادهای متداول در میان مالکان تلفن های همراه است. اما تعویض نمایشگر گوشی می تواند به ابزاری در دست هکرها برای سرقت اطلاعات منجر شود.

هکرها می توانند با افزودن تراشه های معیوب و دستکاری شده غیرقابل شناسایی به بخش لمسی نمایشگرهای تلفن های همراه داده های ذخیره شده در حافظه های گوشی ها را سرقت کنند. این کار با دستکاری دو سیستم میکروکنترلر به نام هایATmega۳۲۸ و STM۳۲L۴۳۲ صورت می گیرد.

گروه تحقیقاتی با استفاده از همین شیوه توانسته اند اطلاعات موجود در گوشی هایی همچون Huawei Nexus ۶P و LG G Pad ۷.۰ را به سرقت ببرند. از جمله اطلاعات سرقت شده به این شیوه می توان به داده های ورودی از طریق صفحه کلید، تصاویر گرفته شده، مطالب ارسالی با استفاده از ایمیل، داده های موجود در برنامه های همراه و ... اشاره کرد.

هکرها به همین شیوه توانسته اند به درون هسته اصلی یا کرنل سیستم عامل گوشی های مذکور هم نفوذ کرده و آنها را دستکاری کنند. نکته نگران کننده این است که نرم افزارهای امنیتی و ضدویروس قادر به شناسایی این شیوه نفوذ و سدکردن آن نیستند.

فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

 

رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل اندروید

فارس: Oreo دارای برخی قابلیت ها و ویژگی های جدید و منحصربه فرد است که از جمله آنها می توان به امکان ارسال پاسخ مستقیم برای هر notifications در صفحه Home نمایشگر و قابلیت دسترسی به app ها بدون نصب آنها بر روی گوشی اشاره کرد.

یکی دیگر از امکانات جذاب این نسخه از اندروید قابلیت تصویر در تصویر است. با بهره‌مندی از قابلیت تصویر در تصویر، کاربران می‌توانند هم‌زمان با برقراری تماس تصویری با دوستان یا تماشای ویدیو در یوتیوب، کارهای دیگری مانند نوشتن یادداشت یا تنظیم برنامه در نرم‌افزار تقویم گوشی هوشمند خود را انجام دهند. به‌طوری‌که در صورت فعال بودن قابلیت تصویر در تصویر، ویدیوهای یوتیوب و دیگر نرم‌افزارهای سازگار با آن به‌صورت یک پنجره‌ی کوچک شناور درمی‌آیند و روی بخش‌های دیگر قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند قابلیت یادشده را از طریق دکمه‌ی هوم در نرم‌افزارهای سازگار فعال کنند.

همچنین وجود قابلیت تکمیل خودکار قدرتمند در این سیستم عامل، امکان ورود سریع کاربران به حساب کاربری مختلف را بدون نیاز به تایپ کردن مکرر رمز عبور بسیار طولانی و فوق‌العاده ایمن، فراهم می‌کند.

قرار است این نسخه از اندروید که مشابه دیگر نسخه های این سیستم عامل رایگان است، در پاییز امسال عرضه شده و در دسترس عموم قرار بگیرد. احتمالا اولین رونمایی عمومی از Oreo بعد از عرضه مدل جدید گوشی پیکسل صورت می گیرد.

منابع خبری می گویند فروش گوشی پیکسل جدید از ماه اکتبر یعنی اوایل مهر ماه آغاز می شود. نسخه های قبلی سیستم عامل اندروید به ترتیب Marshmallow و Lollipop نام داشتند. سیستم عامل اندروید هم اکنون محبوب ترین سیستم عامل مورد استفاده بر روی گوشی ها و تبلت هاست.

 فاکتور‌های یک ایمیل معتبر/چرا باید مراقب باشیم به این بازی اعتیاد پیدا نکنیم؟ /قابلیت جدید توئیتر برای کاربران معمولی/جدیدترین تلویزیون سامسونگ زیر ذره بین/گوشی همراه جدید هواوی مخصوص کاربران جوان/هکر‌ها چگونه صفحه نمایش گوشی را هک می‌کنند؟

 

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

نظر شما