شناسهٔ خبر: 20974089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

در دومین روز رقابت‌های یونیورسیاد چین‌تایپه

جودو حذف شد، کاراته و والیبال جبران کردند

در دومین روز از رقابت‌های یونیورسیاد در چین‌تایپه و در رقابت‌های والیبال، تیم ایران در دومین مسابقه خود به مصاف امارات رفت و در یک بازی راحت به برتری سه بر صفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، در دومین روز از بازی‌های دانشجویان جهان باز هم دانشجویان ایران درخشیدند و صاحب چند مدال شدند.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، در دومین روز از رقابت‌های یونیورسیاد در چین‌تایپه و در رقابت‌های والیبال، تیم ایران در دومین مسابقه خود به مصاف امارات رفت و در یک بازی راحت به برتری سه بر صفر رسید.

ایران ست‌های اول تا سوم را با نتایج 25 بر 17، 25 بر 14 و 25 بر 20 به سود خود به پایان رساند.

تیم والیبال دانشجویان در مسابقه نخست نیز سه بر صفر قبرس را برده بود و فردا برابر آرژانتین قرار می‌گیرد.

 میکس پومسه و ششمین مدال کاروان دانشجویان ایران

 مرحله نهایی مسابقات پومسه بیست‌ونهمین دوره دانشجویان جهان در بخش میکس از ساعت ۱۸ روزگذشته برگزار شد و تیم میکس پومسه ایران متشکل از امیررضا مهربان و مهسا صادقی در رقابت با سایر حریفان خود امتیاز 7.16 را کسب کرد و موفق شد با قرار گرفتن در رده سوم مشترک با ویتنام مدال برنز را ازآن خود کند. در این بخش چین‌تایپه و کره جنوبی قهرمان و نایب قهرمان شدند.

 پومسه پسران مدال برنز گرفتند و دختران حذف شدند

مرحله نهایی مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان در بخش پومسه دختران و پسران روز گذشته در شهر تائویان برگزار شد که این رقابت‌ها با مدال برنز تیم پسران ایران همراه بود.

تیم پومسه پسران با ترکیب مهدی جمالی، محمدجواد خیری و امیررضا مهربان به رقابت با سایر تیم‌ها پرداخت و 7.51 امتیاز کسب کرد تا در کنار ویتنام به مدال برنز مشترک برسد.

کره جنوبی و چین‌تایپه در این بخش به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

تیم پومسه دختران ایران با ترکیب مهسا صادقی، فاطمه حسام و نگین گیل‌سمایی به رقابت با حریفانی از ترکیه، کره جنوبی، ویتنام، چین، روسیه، چین‌تایپه و آمریکا پرداختند و در نهایت از رسیدن به مدال بازماندند. تیم ایران در این بخش 7.4 امتیاز به دست آورد.

در این بخش تیم‌های کره جنوبی و چین‌تایپه قهرمان و نایب قهرمان شدند و ویتنام و چین به‌عنوان سوم مشترک دست یافتند.

 حذف تیم کامپوند

در دومین روز از بیست‌ونهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان، دو نماینده تیروکمان ایران که موفق به صعود به مرحله یک‌هشتم رقابت‌های کامپوند شده بودند با قبول شکست برابر حریفان از ادامه مسابقات بازماندند.

فرشته قربانی در یک‌هشتم نهایی در مصاف با نماینده بلژیک ۱۴۱ به ۱۴۳ باخت و یاسر عموئی نیز با ۱۴۰ امتیاز برابر ۱۴۷امتیاز کماندار ترک نتوانست به مرحله چهارم راه یابد.

پیش از این و در مرحله یک‌شانزدهم انفرادی زنان، قربانی برابر نماینده هند با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۵ به پیروزی رسیده و به مرحله یک‌هشتم صعود کرده بود.

عموئی نیز در بخش انفرادی مردان با کسب نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ و شکست حریف آرژانتینی راهی مرحله یک‌هشتم شده بود.

در این مرحله امید طاهری در مصاف با تیراندازی از ترکیه، رقابتش را با نتیجه ۱۴۲ به ۱۴۳ واگذار کرد و میلاد رشیدی دیگر تیرانداز ایرانی در مصاف با نماینده فرانسه شکست خورد.

در بخش زنان نیز افسانه شفیعی در رویارویی با نماینده ترکیه با نتیجه ۱۳۶ به ۱۴۱ متحمل شکست شد و به مرحله یک‌هشتم راه نیافت.

نظر شما