شناسهٔ خبر: 20969655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جهانی، اولویت فدراسیون تنیس روی میز

استان‌ها > لرستان - رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی سوئد در ابتدای سال آینده، گفت: آماده کردن تیم های ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات جهانی سوئد در اولویت برنامه های فدراسیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد علیقارداشی در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان با بیان اینکه فدراسیون برنامه های داخلی و خارجی متعددی در بخش آقایان و بانوان در رده های مختلف سنی برای شرکت هرچه بهتر ورزشکاران در رقابت های مختلف دارد، اظهار داشت: دعوت از مربیان و قهرمانان تیم ملی کره شمالی به مدت سه ماه برای تقویت و رونق بخشیدن لیگ باشگاه های کشور و افزایش سطح کیفی مسابقات در دستور کار است.
وی با اشاره به کسب 2 عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی توسط تیم های پایه در سال گذشته، گفت: توجه ویژه به رده های سنی پایه همواره مدنظر فدراسیون بوده است که نتیجه آن را با کسب عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران شاهد بوده ایم.
علیقارداشی همچنین به برنامه ریزی فدراسیون برای ساماندهی هیات های ورزشی استانی و حضور در مجامع سالیانه اشاره کرد و ادامه داد: با انجام نشست های بین المللی و داخلی و توافق های سه جانبه با کشورهای ترکیه و آذربایجان، تیم های تنیس روی میز بانوان و آقایان کشور برای شرکت در اردوی مشترک به ترکیه دعوت شده اند.
وی بیان کرد: در 18ماه اخیر پیشرفت های خوبی را از ورزشکاران تنیس روی میز شاهد بوده ایم که انتظار می رود با شدت بیشتری این روند را برای توسعه ورزش کشور شاهد باشیم.
وی به تقویت ورزشکاران با حضور در مجامع بین المللی و محک زدن تیم ها در مقابل دیگر حریفان اشاره کرد و گفت: باید حضور خودمان را در مجامع بین المللی پررنگ تر کنیم و از تیم های کشورهای دیگر برای توسعه ورزش کشور دعوت کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در ادامه این جلسه گفت: 54هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان لرستان فعالیت می کنند.
علی یاور عزیزپور با اشاره به فعالیت 580 ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تنیس روی میز در استان اظهار داشت: رشد ورزشکاران سازمان یافته در لرستان بسیار امیدوارکننده است و که سرمایه های استان محسوب می شوند.

 

46

نظر شما