شناسهٔ خبر: 20969135 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Gamescom 2017 | تریلر جدید Need for Speed Payback خودرو BMW M5 را به نمایش می‌گذارد

امروز در طی کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در مراسم گیمزکام ۲۰۱۷ از تریلر جدیدی برای عنوان Need for Speed Payback رونمایی شد.

صاحب‌خبر -
Gamescom 2017 | تریلر جدید Need for Speed Payback خودرو BMW M5 را به نمایش می‌گذارد

امروز در طی کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در مراسم گیمزکام ۲۰۱۷ از تریلر جدیدی برای عنوان Need for Speed Payback رونمایی شد. 

در این تریلر از خودروی ۲۰۱۸ BMW M5 رونمایی می‌شود و براساس همکاری شرکت EA با BMW این خودرو به طور انحصاری در این کنفرانس نمایش داده شده است. توجه داشته باشید که این تریلر تنها جهت نشان دادن حضور این خودرو در بازی Need for Speed نمی‌باشد و درواقع رونمایی از خود خودروی BMW M5 است.

تهیه کننده اجرایی در استودیو گوست گیمز، آقای Marcus Nilsson در طی مصاحبه‌ی خبری درمورد این ماشین صحبت کرده است. در زیر می‌توانید سخنان وی را مشاهده کنید:

BMW M5 یک ماشین شگفت انگیز است. قدرتی بالا در کنار طراحی و ظاهری شیک. بازیبازان ما قطعا از تجربه‌ی بازی با این خودرو در دزدی‌های بزرگ، تعقیب و گریز با پلیس و گشتن در محیط بازی لذت خواهند برد. عملکرد، سرعت و قدرت این ماشین، آن را یکی از بهترین تجربه‌ها در Need for Speed Payback می‌کند.

هم‌چنین در این تریلر سه روش مورد استفاده‌ی پلیس برای متوقف کردن رانندگان فراری نشان داده می‌شود. هلیکوپتر‌ها، کلید مرگ و یک ماشین پلیس ضدضربه و غول پیکر به نام Rhino. این اتوموبیل بسیار قدرت‌مند است و احتمالا هدفی جز له کردن ماشین شما ندارد!

Kill switch یا کلید مرگ دقیقا همان کاری را می‌کند که از اسمش برداشت می‌کنید. با استفاده‌ی پلیس از این وسیله قطعات الکترونیکی خودرو شما خاموش می‌شوند. این قطعات شامل موتور خودرو و بقیه وسایل درونی می‌شوند. در این تریلر نشان داده می‌شود که پلیس ارتباط صوتی بین شخصیت اصلی و دیگر شخصیت‌ها را با استفاده از کلید مرگ قطع می‌کند. تاثیرات دیگر آن بر روی گیم پلی هنوز کاملا مشخص نیست.

در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

کیفیت ۴۸۰ | کیفیت ۷۲۰ | کیفیت ۱۰۸۰ | کیفیت ۴K

Need for Speed Payback ساخته استودیو Ghost Games و ناشر آن شرکت Electronic Arts می‌باشد. این بازی در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. البته با خرید نسخه‌ی Deluxe بازیبازان می‌توانند چند روز زودتر و در تاریخ ۷ نوامبر به تجربه‌ی بازی بپردازند.

نظر شما