شناسهٔ خبر: 20968791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سرپرست فدراسیون در حال سبک و سنگین کردن شرایط است

ستارپور: اوضاع بوکس بیش از اندازه بهم خورده است/با حضور داوری وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای خواهد داشت

قهرمان سابق تیم ملی بوکس گفت: باید به داوری زمان بدهیم چون اوضاع فدراسیون بوکس بیش از اندازه بهم ریخته است.

صاحب‌خبر -

محمدستارپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس گفت: داوری هنوز به طور کامل با فضای فدراسیون بوکس آشنا نیست، به همین دلیل او با تمام موافقان و مخالفان فدراسیون جلسات مکرری را برگزار می کند تا علاوه بر آشنا شدن باخانواده بوکس فضا را نیز آرام کند. در واقع او در حال سبک و سنگین کردن شرایط بوکس ایران است.

وی در ادامه گفت: به هر حال فدراسیون در طول این چند سال موافق و مخالفان زیادی را داشته و این طور نیست که داوری با یک بار صحبت کردن با افراد مختلف حق را به موافقان و یا مخالفان بدهد. او تمام جوانب را بررسی می کند تا در مورد آینده بوکس تصمیم منطقی بگیرد. مهم ترین نکته این است که او گزینه وزارت ورزش و جوانان است و حالا با این حساب وزارت ورزش نیز یک نگاه ویژه ای به این رشته المپیکی و پر مدال خواهد داشت.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی گوانگجو در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: امیدوارم که با آمدن داوری اوضاع بوکس خوب شود. البته باید به او زمان بدهیم چون اوضاع فدراسیون بوکس بیش از اندازه بهم ریخته است.

ستارپور در پایان صحبت های خود گفت: این روزها شاهدیم افراد مختلفی راهی فدراسیون می شوند به همین دلیل باید داوری هوشمندانه با این رفت و آمد ها برخورد کند، آدم هایی که رزومه هم ندارند به سراغ سرپرست فدراسیون می روند، اما او باید آگاه باشد که از آنها نباید در کادر خود استفاده کند، چرا که در این صورت پیشکسوتان بوکس علیه فدراسیون جبهه خواهند گرفت و مشکلات گذشته دوباره تکرار خواهد شد. سرپرست فدراسیون از افرادی که نام و سابقه خوبی در بوکس ندارند نباید استفاده کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما