شناسهٔ خبر: 20962303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صعود نمایندگان مازندران به مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور

نمایندگان مازندران در مرحله دوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، به علت حاضرنشدن حریفان شان به مرحله سوم این مسابقات صعود کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تیم خونه به خونه مازندران در حالی از ساعت 16:45 در ورزشگاه 7تیر بابل میزبان تیم آلومینیوم اراک است که به علت انصراف تیم اراکی، این دیدار برگزار نشد.
تیم خونه به خونه درحالی بدون انجام مسابقه به طور مستقیم به مرحله سوم راه یافت، که این نخستین پیروزی "جواد نکونام" بازیکن اسبق تیم ملی وسرمربی جدید بابلی در دومین دیدار با نماینده مازندران است.
همچنین تیم نساجی مازندران که قرار بود دیروز در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم دسته یکی مس رفسنجان باشد، این تیم با انصراف از این مسابقات به قائمشهر سفر نکرد تا شاگردان" مهدی پاشازاده" در تیم سرخپوشان قائمشهر، صعود بی دغدغه خود به مرحله بالاتر را جشن بگیرند.
تیم شهدای بابلسر یکی دیگر از نماینده های مازندران که در رقابتهای امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد، عصر دوشنبه در نخستین دیدار خود دراین مرحله در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان تیم دسته اولی راه آهن  خواهد بود.
همچنین تیم‌ یاران هادی نوروزی مازندران عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای سیمرغ با نتیجه پرگل  7 بر 2 مغلوب میهمان دسته یکی خود تیم گل گهر سیرجان شد و ازگردونه رقابتها کنار رفت.
پیشتر نیز تیم فوتبال شموشک نوشهر که به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد، از حضور دراین مسابقات انصراف داد تا برق جدید شیراز حریف او به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.
مازندران در رقابتهای امسال جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور با 5 نماینده حضور پیدا کرد.

نظر شما