شناسهٔ خبر: 20961519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/منصوریان: با فضای بی سوادی فوتبالی مشکل دارم

صاحب‌خبر -

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار برابر پدیده مشهد در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: باید قبول کنیم اگر بدنبال پیشرفت هستیم کارهای علمی را مورد تمسخر قرار ندهیم.
سرمربی آبی پوشان ادامه داد: این رویه را برخی از مربیان بی سواد در اجتماع انجام می دهند و حتی یکی از روزنامه های ورزشی انتقاداتی به تیم استقلال داشت در حالی که همین روزنامه حتی یک بار جلسات فنی و تمرینی ما را مشاهده نکرده است.
منصوریان گفت: زمانی که دستیار کارلوس کی روش مربی استقلال است و بازیکنانی مانند سیدمهدی رحمتی، سرور جپاروف و مجتبی جباری را در تمرین داشته باشیم، مگر می شود نحوه انجام تمرینات غلط باشد.
وی ادامه داد: در فضای بی سوادی فوتبال به خصوص فضای مجازی لازم است فقط سکوت کنم تا آرامش تیم از بین نرود و شاید روزی برسد که رویه مبارزه با مربیان جوان به پایان برسد.
منصوریان اظهار داشت: در برنامه تلویزیونی به صورت زنده به سرمربی فوتبال توهین می شود در صورتی که چنین رفتاری در کشورهای اروپایی رواج ندارد و قطعا با چنین رفتارهایی برخورد می شود.
سرمربی استقلال با ذکر نمونه ای درباره موضع گیری برخی از پیشکسوتان و مربیان نابلد به حضور جوانان در فوتبال کشور گفت: زمانی بود که موبایل به ایران آمد و مردم از دیدن موبایل در دست خانم ها ابراز شگفتی می کردند یا داشتن وبلاگ شاید نوعی جرم محسوب می شد که این نشات گرفته از بی سوادی اجتماعی آن زمان بود و اکنون این مشکل برطرف شده است.
وی در خصوص دیدار فردا برابر پدیده مشهد نیز اظهار داشت: این تیم برابر سپاهان با 4 گل به پیروزی رسید و از بازیکنان قابل احترامی برخوردار است ولی استقلال نیز برای بالا بردن رتبه خود در جدول رده بندی بدنبال سه امتیاز خانگی این دیدار است.
منصوریان در خصوص بازیکنان غایب تیمش در دیدار فردا نیز گفت: تا زمانی که امید ابراهیمی به فرم ایده آل خود نرسد جزو لیست 18 نفره نخواهد بود اما از فرشید اسماعیلی و فرشید باقری در دیدار فردا استفاده خواهیم کرد.
سرمربی آبی پوشان خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته کادر فنی تیم من اثبات کرده است که می تواند بازیکنان را در فرم ایده آل بدنی خود نگاه دارد و از طرفی وقتی بازیکنان 10 تا 11 کیلومتر می دوند می توان به فرم ایده آل بدنی آنها خوشبین بود.
وی درباره اینکه آیا امکان دارد هواداران بار دیگر به کادر فنی توهین کنند، اظهار داشت: هواداران استقلال منبع انرژی برای تیم هستند و تنها اتفاقات بازی گذشته به دلیل نگاه منفی برخی از افراد به مربی جوان است در حالی که می توانیم با اعتماد به مربیان جوان شاهد موفقیت هایی مانند انتخاب فغانی به عنوان بهترین داور یا تیم والیبال در مصاف با رقبای جهانی باشیم.
منصوریان همچنین درباره دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرقی نمی کند که چه تیمی از ایران برابر حریف بازی می کند زیرا پرسپولیس نماینده ایران است و هرچند در داخل رقیب یکدیگر هستیم، ولی در منافع ملی مشترک هستیم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.
دیدار تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18 فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**9029
خبرنگار: مهدی موذن انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما