شناسهٔ خبر: 20960160 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه

پیام تبریک و تسلیت دانشگاه آزاد به خانواده «شهید حججی» ابلاغ شد

پیام تبریک و تسلیت علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هیات رئیسه واحد نجف آباد این دانشگاه آزاد در منزل شهید حججی به صورت جداگانه به خانواده این شهید مدافع حرم ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، پیام تبریک و تسلیت علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هیات رئیسه واحد نجف آباد این دانشگاه آزاد در منزل شهید حججی به صورت جداگانه به خانواده این شهید مدافع حرم ابلاغ شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در حضور خانواده شهید محسن حججی گفت: شهید حججی با شهامت و ایستادگی خود در برابر ظلم و بیدادگری، درس بزرگی به همگان داد. وی از زندگی راحت و شیرین در کنار خانواده و فرزند خود گذشت تا ما بتوانیم در نهایت امنیت و آسودگی خاطر در کنار عزیزان خود حضور داشته باشیم. بدون شک خون شهید حججی‌ها باعث حفظ امنیت و کیان ایران اسلامی خواهد بود.

مهران مجلسی با توجه به مصوبه اخیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تغییر نام واحد نجف آباد به نام شهید محسن حججی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با حضور اعضای خانواده این شهید بزرگوار از تابلوی جدید دانشگاه رونمایی خواهد شد.

وی گفت: همگی معتقدیم نام این شهید سرافراز چراغ هدایتگر ما در ادامه مسیر دانشگاه خواهد بود. از این پس مسئولیت همه ما به‌ ویِژه دانشجویان این واحد معتبر دانشگاهی سنگین تر خواهد بود. دانشجویان واحد «شهید حججی» نجف آباد باید با تلاش و کوشش مضاعف نام این شهید بزرگوار را در مجامع علمی بین المللی بلند آوازه تر کنند.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار لوح یادبود و قرآن نفیس به خانواده شهید حججی اهدا شد.

نظر شما