شناسهٔ خبر: 20955627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بناکار در گفت‌وگو با میزان:

امیدوارم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم/ زود است درباره عملکرد کولاکوویچ قضاوت کنیم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: به‌ نظرم قضاوت در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی بسیار زود است.

صاحب‌خبر -

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: بودجه‌ای که سازمان ورزش شهرداری تبریز برای تیم والیبال انتخاب کرده است، همانند فصل قبل حدود 5 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی مالی که داریم، سعی کردیم بازیکنان مدنظرمان در انواع پست‌ها را جذب کنیم. حدود 6،5 بازیکن از فصل قبل از جمع ما جدا شدند و سعی کردیم بازیکنان جایگزین خوبی را جذب کنیم، البته درمجموع شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم.

بناکار افزود: امیدواریم که در فصل جدید بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم، فصل قبل باتوجه به یارگیری‌های تیم‌های بانک سرمایه و پیکان باعث شد تا لیگ تقریبا 2 قطبی شود اما ما امیدواریم امسال بتوانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

وی در رابطه با عملکرد کولاکوویچ سرمربی تیم ملی گفت: به‌ نظرم قضاوت در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی بسیار زود است، باید صبر کرد تا با برگزاری مسابقات جهانی و بین‌‍‌المللی برای تیم ملی، عملکرد ایگور کولاکوویچ مورد قضاوت قرار بگیرد.

سرمربی شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تمامی تیم‌ها در لیگ برتر بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. به هرحال داشتن لیگ پویا باعث خواهد شد تا تیم ملی قدرتمندی هم داشته باشیم، چون در ماه‌های آتی با گذشت سن بازیکنان، تیم ملی به بازیکنان جوان زیادی نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما