شناسهٔ خبر: 20951130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پیام دژاگه به ستاره تیم ملی آلمان

اشکان دژاگه از گذشته روابط صمیمانه ای با دو برادر سرشناس فوتبال آلمان داشته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

دژاگه در روزهای اوج فوتبالش به تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان دعوت شد و در کنار کوین پرینس بواتنگ و جروم بواتنگ و همین طور تعدادی دیگر از سرشناس ترین بازیکنان فعلی فوتبال آلمان روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. 

در این میان رابطه دژاگه با این دو برادر بسیار خوب بود. آنها نیز مانند دژاگه اصلیتی خارج از کشور آلمان داشتند و از خانواده ای غنایی راهی کشور آلمان شده بودند. در روزهایی که دژاگه در تیم ملی زیر 21 سال آلمان حضور داشت به عنوان بازیکنی تکنیکی و آینده دار مطرح بود و در همان دوران بود که بحث حضورش در تیم ملی بزرگسالان آلمان مطرح شد هر چند او در نهایت چند سال بعد تیم ملی ایران را انتخاب کرد تا در ترکیب ایران به میدان برود. چنین وضعیتی برای برادران بواتنگ هم وجود داشت. اما انتخاب ژروم و کوین یکسان نبود.
در شرایطی که ژروم بواتنگ تصمیم گرفت برای تیم ملی آلمان به میدان برود کوین تیم ملی غنا را انتخاب کرد و در دو جام جهانی نمایش های درخشانی در ترکیب غنا ارائه داد هر چند هرگز موفقیت های برادر کوچک تر خود را در فوتبال تجربه نکرد. ژروم بواتنگ چند سالی است به عنوان یکی از بهترین مدافعین فوتبال دنیا شناخته می شود. این بازیکن به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد و به همراه بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.
یکی از دلایلی که کوین پرینس تیم ملی غنا را انتخاب کرد حضور مدعیان جدی در پست او در فوتبال آلمان بود. او به این نتیجه رسید که شاید نتواند در تیم ملی آلمان جایگاه مناسبی پیدا کند و به همین دلیل تصمیم گرفت راهی تیم ملی غنا شود. کوین پرینس بواتنگ در سال های اوج خود یکی از بهترین های میلان ایتالیا بود و به همراه این تیم قهرمانی سری آ را به دست آورده بود. او این روزها پس از حضوری یک ساله در لاس پالماس اسپانیا راهی اینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا آلمان شده تا پس از سال ها دوباره در فوتبال آلمان حضور پیدا کند. اشکان دژاگه نیز که رابطه صمیمانه ای با این دو برادر دارد به همین بهانه برای کوین پرینس آرزوی موفقیت در باشگاه جدیدش کرده است. این در حالی است که چند روز پیش گفته شده بود بواتنگ در تلاش است تا دژاگه را نیز به فرانکفورت ببرد.
 

 

نظر شما