شناسهٔ خبر: 20950986 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نخست وزیر ایتالیا:

هیچ کشوری، حتی ایتالیا نمی تواند خود را از تهدید تروریسم در امان بداند

خبرگزاری میزان- 'پائولو جنتیلونی' نخست وزیر ایتالیا در نشست ریمینی روز یکشنبه ضمن ابراز همدردی با قربانیان واقعه تروریستی در بارسلون گفت: هیچ کشوری از تروریسم در امان نیست

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،'پائولو جنتیلونی' نخست وزیر ایتالیا در سی و هشتمین نشست دوستی میان ملت ها در شهر ریمینی که با ادای احترام به قربانیان بارسلون برگزار شد، هشدار داد: هیچ کشوری از خطر تروریسم در امان نیست.

ائولو جنتیلونی' نخست وزیر ایتالیا در نشست ریمینی روز یکشنبه ضمن ابراز همدردی با قربانیان واقعه تروریستی در بارسلون گفت: من تبلیغات سایت های افراط گرا را باور نمی کنم، ولی می دانم که هیچ کشوری، حتی ایتالیا نمی تواند خود را از تهدید تروریسم در امان بداند.


بنابراین برای نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و نظامیان ارتشی که در عملیات خیابان های امن فعالیت می کنند، مهم است که احساس کنند که کشور با آنها که مسوولیت امنیت را بر عهده دارند، متحد باشد. تروریست ها نمی توانند ما را وادار به صرف نظر از آزادی هایمان بکنند. ما از آزادیمان دفاع می کنیم.


وی سپس با خانواده قربانیان و مجروحان حمله تروریستی بارسلون ابراز همبستگی کرد و گفت: داعش در تلاش خود برای تبدیل کردن حضور خود به یک دولت شکست خورد اما تهدیداتش ادامه دارد.


نشست بین المللی دوستی میان ملت ها از روز یکشنبه به مدت یک هفته در شهر ریمینی ایتالیا آغاز شد.
در این نشست که تا روز شنبه آینده ادامه دارد، بیش از 300 شخصیت بین المللی شرکت می کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما