شناسهٔ خبر: 20950927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیروزی ما تقدیم به مردم و حادثه‌دیدگان واقعه تروریستی

والورده: مسی به محض پا به توپ شدن جادو می‌کند

R7879/P1361/S3,28/CT10

سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل رضایت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از برتری 2 بر صفر خانگی تیمش مقابل رئال بتیس در هفته اول لالیگا از 2 نیمه متفاوت سخن گفت.

 او اظهار داشت: ما در این بازی دچار دردسر شدیم چون حریف خیلی خوب دفاع کرد و البته تاوان بازی تدافعی‌اش را هم داد.در مجموع خوب ظاهر شدیم اما در نیمه دوم کمی افت کردیم که طبیعی بود چون نیازی نداشتیم به آب و آتش بزنیم.همیشه از مسی انتظار گلزنی دارید اما او این بار گل نزد. البته لیونل بدشانس نشان داد و 3 بار تیر دروازه را لرزاند. منتظر گل‌هایش می‌مانم. همه می‌دانند مسی وقتی پا به توپ می‌شود، جادو می‌کند و اتفاقات عجیبی را رقم می‌زند.

 او درباره خریدهای آینده بارسلونا گفت: تا زمانی که فصل نقل و انتقالات به پایان نرسد، شایعات ادامه خواهد داشت.به اندازه کافی در این تابستان دردسر داشتیم و نمی‌خواهم با فکر کردن به شایعات، مصائب تیم را بیش‌تر کنم.پس از حملات تروریستی اخیر، شهر و مردمش حال خوبی ندارند. ما سعی کردیم پس از یک دقیقه سکوت و همدردی با یک بازی خوب و پیروزی، هواداران ناراحت را خوشحال کنیم و باید بگویم این پیروزی متعلق به آن‌ها و مردم حادثه‌دیده اتفاق تروریستی اخیر است.

 انتهای پیام/

 

نظر شما