شناسهٔ خبر: 20950848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

به میزبانی ‌ارومیه

مسابقات دوومیدانی المپیاد دختران شمال غرب کشور برگزار می‌شود

R41361/P1361/S6,48/CT1

نایب رئیس هیئت دوومیدانی آذربایجان غربی گفت: مسابقات دوومیدانی المپیاد دختران شمال غرب کشور در ارومیه و در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سمیه نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مسابقات شمال غرب کشور که در استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: این مسابقات در راستای تصمیمات اتخاذ شده در سمینار مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 10 ماده و با حضور تیم‌های دو و میدانی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و 2 تیم از آذربایجان غربی روزهای 30 و 31 مرداد ماه در سالن اختصاصی دو و میدانی شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی آذربایجان غربی با اشاره به شرایط مسابقات بیان کرد: مسابقات از ساعت 9 و نیم صبح روز سه شنبه 31 تیرماه شروع می‌شود و هر تیم متشکل از 10 ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست است و هر تیم در هر رشته یک نفر می‌تواند شرکت کننده داشته باشد فقط در صورتی می‌تواند دو شرکت کننده در یک رشته داشته باشد که نفرات تیم بیش از 10 نفر نباشد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات در 10 ماده 60 متر، 400 متر، 800 متر، 2000 متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرش سه گام، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب چکش برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به اعضای تیم‌های دو و میدانی استان آذربایجان غربی جهت شرکت در مسابقات دوومیدانی دختران زیر 16 سال اولین دوره المپیاد ورزشی شمال غرب کشور گفت: اسرا امامی و مرضیه امجدی در ماده 60 متر، الهام امین خواه در ماده 400 متر، تینا سودا گرد در ماده 800 متر، نازلی صبوری در ماده 2000 متر، سمیه عبدی در پرش سه گام، فاطمه پروینی و عسل کریمی در پرتاب وزنه، سما فرج پور در پرش ارتفاع و شیلا حسنی در پرتاب چکش اعضای تیم الف استان را تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: نیوشا موجودی و ترکان نصیری در ماده 60 متر، مبینا ایمانی و ساغر نوری در ماده 400 متر، سنا مام عزیزی و مینا صدر در ماده 800 متر، روژبین جهانی در ماده 2000 متر، مائده جهانی و فائزه مؤذن در پرش سه گام و نگین زیبا سرشت در پرش طول نیز اعضای تیم ب آذربایجان غربی را تشکیل می‌دهند.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی آذربایجان غربی تاکید کرد: دوره مربیگری در جه 2 تخصصی پرش‌ها ویژه آقایان نیز از نیمه دوم مهرماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود و داشتن گواهینامه مربیگری درجه 3 دو و میدانی با گذشت 3 سال از صدور آن و داشتن حداقل 23 سال سن از شرایط نخستین این دوره است.

انتهای پیام/

نظر شما