شناسهٔ خبر: 20950609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصمیم دولت در توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان + گزارش

وزیر بهداشت در بازدید از طرح های بیمارستانی شهریار ، از تکمیل این طرح ها تا 2 سال اینده خبر داد .

صاحب‌خبر -

تصمیم دولت در توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی که تنها چند ساعت پس از اخذ رای اعتماد در دولت دوازدهم ، به شهریار سفر کرده بود ، در بازدید از روند ساخت بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی ( ره ) این شهرستان گفت : دولت جدید برای توسعه زیر ساختهای بهداشت ودرمان و اتمام طرح های بیمارستانی ، مصمم است .

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیش از 18 سال است که از اغاز ساخت بیمارستان 313 تختخوابی شهریار میگذرد افزود : با کمک دولت و همراهی خیران ، امیدوارم این بیمارستان و 2 بیمارستان 160 تخت خوابی دیگر ، در شهرستانهای ملارد و قدس ، تا 2 سال اینده به بهربرداری برسد .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمیتوان قول قطعی برای میزان دقیق اعتبار داد گفت : برای تحقق کامل طرح های بهداشت ودرمان ، تلاش این وزارتخانه باید بیش از 1و نیم سال گذشته باشد .

وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی با بیان اینکه کشور به خدمات مختلفی از تولید واشتغال تا بهداشت و درمان نیازمند است ، تاکید کرد : انتظار ما این است ، کاری که شروع کردیم ، باید با کیفیت بهتر و خطای کمتر ، رضایت مردم را در پی اشته باشد .

جشن گلریزان بیمارستان 313 تخت خوابی شهریار با حضور جمعی از خیران ، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، وزیر بهداشت و درمان ، مسولان استانی و محلی ، درمحل ساخت این بیمارستان برگزار شد .

ساخت بیمارستان 313تخت خوابی شهریار تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت داشته است .

نظر شما