شناسهٔ خبر: 20946040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اشنویه خبر داد:

۲۰ طرح عمرانی اشنویه آماده بهره برداری شد

ارومیه-فرماندار اشنویه از افتتاح ۲۰ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی و تولیدی و صنعتی و کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان اشنویه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری اشنویه، اسعد خضری در این خصوص اظهارداشت: این طرحها شامل ۱۶ کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده اشنویه به ارومیه٬ گازرسانی به روستاهای گندویلا خانلر جبرییل آباد و سوجه طرح هادی و آسفالت معابر سنگان است.

وی٬ جدولگذاری ۱۰ روستا آبیاری تحت فشار و قطره‌ای در روستاهای سوجه دوربه گندویلا٬ سیل بند بیژن آباد جعبه سازی پلاستیکی در شهرک صنعتی ٬ سردخانه ۵۰۰ تنی سنگان آسفالت چند خیابان در اشنویه و نالوس٬ تندیس قهرمان حسن جانفشان٬مدارس روستاهای الکاباد و سنگر وچند طرح دیگر را از جمله طرحهای افتتاحی برشمرد.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه این طرح ها در مجموع بااعتبار هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند ادامه داد:همچنین در هفته دولت در شهرستان اشنویه احداث ساختمان معلولین و چند خیابان شهری بااعتبار یک و نیم میلیارد تومان کلنگ زنی خواهند شد.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، نشست با نخبگان و فعالین اجتماعی، دیدار و سرکشی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و فاتحه خوانی مزار شهدا و اطلاع رسانی عملکرد ادارات در نمازهای جمعه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

نظر شما