شناسهٔ خبر: 20941398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام دومین گروه دانشجویان جهادگر به عراق

۲۴ دانشجوی استان هفته آینده برای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی به مناطق محروم کربلا معلی سفر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: دومین گروه از دانشجویان جهادگر استان برای احداث ۴۰ چشمه و سرویس بهداشتی، ساخت ۸۰۰ متر حسینیه و انبار حرم طفلان مسلم در اربعین، ایجاد ۵۲ غرفه بازار حرم طفلان مسلم و مرمت ۸ باب منزل خانواده شهدای حشدالشعبی و رزمنده‌های مبارزه با داعش برای محرومیت زدایی به شهر مصیب عراق اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعزام افراد داوطلب برای توسعه و بهسازی اماکن مقدس شیعیان در عراق، از نیرو‌های فرهنگی هم برای تبادلات فرهنگی استفاده می‌شود.

بگفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، دانشجویان پزشکی استان هم در نیمه شهریور ماه و قبل از ماه محرم به شهر مصیب عراق سفر می‌کنند تا در زمینه‌های دندانپزشکی و پزشک عمومی به صورت رایگان به مردم این مناطق خدمات دهی کنند.

کبودوند گفت: ۴۰ دانشجو در اولین گروه اعزامی به شهر مصیب در مجموعه حرم طفلان مسلم (ع)، بازسازی منازل خانواده شهدای حشدالشعبی و رزمنده‌های مقاومت فعالیت کردند.

وی افزود: طی تفاهم نامه‌ای که بین مرکز فرهنگی سپاه بدر کربلا و ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان امضا شده است، دانشجویان استان در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم عراق اعزام می‌شوند.

لیلا چگینی

نظر شما