شناسهٔ خبر: 20940714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

پيام تبريك مدير عامل خانه كتاب به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب با صدور پیامی انتصاب سیدعباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومي خانه كتاب، متن پيام  مجيدغلامي جليسه به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به شرح زيراست:«انتصاب بجا و شايسته جنابعالي  به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت دوازدهم از طرف رئيس محترم جمهوري را كه با رأي اعتماد قاطع نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي همراه بود، صميمانه تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم. 

بدون شك اين انتخاب نشات گرفته از تعهد، كارآمدي، شايستگي‌، تخصص و تجربه بالاي حضرتعالي در دوره‌ها و مسئوليت‌هاي مختلف است كه موجبات رشد و ارتقاء مجموعه فرهنگي كشور را در پي خواهد داشت و در پي اين انتخاب و انتصاب شايسته مي‌توان افقي روشن و آينده‌اي پر از اميد را براي مجموعه فرهنگي و هنري كشور متصور شد. جنابعالي يكي از چهره‌هاي ارزشمند و فرهيخته عرصه علم و دانش  كشور محسوب مي‌شويد كه همواره با تفكر فرهنگي و به دور از حاشيه‌هاي سياسي در مسير تحقق اهداف جمهوري اسلامي در حوزه فرهنگ و هنر گام بر مي‌داريد. با حضور شايسته جنابعالي در اين جايگاه خطير و بهره‌گيري مطلوب از توان و ظرفيت‌هاي فراوان و متنوع فكري بيش از پيش شاهد افق‌هاي روشن در تقويت جايگاه فرهنگ در جامعه خواهيم بود.

ضمن تقدير از حسن انتخاب دولت تدبير و اميد و راي اعتماد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در راستاي انتخاب جنابعالي به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، تداوم توفيقات جنابعالي را آرزومندم.»

نظر شما