شناسهٔ خبر: 20939968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شادی پریدر در گفتگو با برنا:

حضور مجدد سلطانی‌فر اتفاقات خوبی را برای ورزش بانوان رقم خواهد زد/ نمایندگان مجلس کار بزرگی کردند

نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج گفت: حالا که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد بالا سلطانی‌فر را برای چهار سال دوم دولت تدبیروامید انتخاب کردند دیگر نگرانی برای جامعه ورزش وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شادی پریدر نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج درخصوص انتخاب مجدد دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم صحبت کرد.

پریدر در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخاب هوشمندانه دکتر روحانی اظهار داشت: جای خوشحالی است که رییس‌جمهوری با انتخاب مجدد دکتر سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اتفاق بزرگی را برای ورزش کشور رقم زدند و حالا که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد بالا ایشان را برای چهار سال دوم دولت تدبیروامید انتخاب کردند دیگر نگرانی برای جامعه ورزش وجود ندارد، چراکه دکتر سلطانی‌فر در مدتی که در دولت یازدهم در این پست حضور داشتند شایستگی‌های خود را به اثبات رساندند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اقدامات ایشان در هشت ماهی که در این وزارتخانه حضور داشتند توجه ویژه به ورزش بانوان بود و در رشته شطرنج که در سالیان قبل زیاد بهایی به آن داده نمی‌شد شاهد بودیم که تحول بسیار خوبی صورت گرفت و برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور ما توانستیم یکی از بزرگترین رویدادهای مهم جهانی را در ایران میزبانی کنیم و این به خاطر دیپلماسی بود که در این دولت به وجود آمد و مسابقات جام جهانی شطرنج بانوان در کشورمان برگزار شد و با تلاش‌های فدراسیون بهترین میزبانی را از شطرنج‌بازان نامی جهان انجام دادیم.

عضو سابق تیم ملی شطرنج بانوان ایران خاطرنشان کرد: حالا که مسیر رشد و پیشرفت در ورزش کشور شکل گرفته و ورزشکاران ما در همه رشته‌ها با امید بیشتری به فعالیت می‌پردازند و با انتخاب مجدد دکتر سلطانی‌فر روزهای شیرینی برای ورزش کشور رقم خواهد خورد. همچنین وجود دکتر محمدیان در معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان یکی دیگر از انتخاب‌های شایسته توسط دکتر سلطانی‌فر است چون ایشان دغدغه زیادی درخصوص ورزش بانوان دارد و همواره برای پیشرفت و رفع کردن موانع ورزش بانوان تلاش می‌کند.

نظر شما