شناسهٔ خبر: 20938578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۲۵ طرح در آبدانان

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان آبدانان، گفت: همزمان با هفته دولت در سال جاری ۲۵ طرح در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی در یان شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

صاحب‌خبر -

مجید عسگری، فرماندار شهرستان آبدانان، صبح امروز(29 مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری با همکاری و همراهی نهادها و دستگاه های فرهنگی و اجرایی این شهرستان برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

 

وی، با بیان اینکه افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی طرح های مختلف در هفته دولت با حضور مسئولان استانی در مرکز این شهرستان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی در راستای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است که در این راستا برنامه هایی پیش بینی شده است.

 

فرماندار آبدانان، در ادامه به افتتتاح و کلنگ زنی 25 طرح مختلف در ایام هفته دولت  در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر  160 میلیارد ریال در قالب پروژه های تولیدی، خدماتی، مراکز آموزشی، خانه بهداشت، مراکز درمانی راهسازی و آبرسانی  با حضور مسئولان استانی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

وی،  غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای امامزاده سید صلاح الدین(ع)، دیدار با خانواده شهدای کارمند، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح ها، سخنرانی و بیان خدمات دولت در پیش از خطبه های نماز جمعه،  شرکت مسئولین و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در نماز جمعه و پاکسازی منطقه دینارکوه از زباله با همکاری تشکلهای مردم نهاد را  از برنامه های هفته دولت در این شهرتسان عنوان کرد.

 

عسگری، در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمت صادقانه و صبر و مجاهدت از ویژگی های بارز این دو شهید بزرگوار است که همواره خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راه جان عزیز خود را نیز فدا کردند که امروز باید با الگو قرار دادن این شهید بزرگ در عرصه خدمت به مردم بیش از گذشته تلاش کرد.

 

فرماندار آبدانان در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان آبدانان مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار داشته و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که این شهرستان در حوزه های مختلف دارد در صورت توجه و حمایت های بیشتر،  می توان زمینه رشد و توسعه را در این شهرستان به نحو مطلوب تری را شاهد بود.

 

نظر شما