شناسهٔ خبر: 20938493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئولیت نتایج واترپلو در مسابقات جهانی را می پذیرم

رضایی گفت: با توجه به این که اردو ها و امکانات خوبی برای تیم ملی واترپلو فراهم شده بود، مسئولیت تمام نتایج در مسابقات جهانی را می پذیرم.

صاحب‌خبر -

مسئولیت نتایج واترپلو در مسابقات جهانی را می پذیرم/رفیق را از نارفیق شناختمبه گزارش خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تیم ملی واترپلو کشورمان در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی صربستان برگزار شد با 2 برد و 5 باخت به مقام شانزدهم دست یافت. تیم ملی جوانان سال گذشته با قرار گرفتن در جایگاه سوم آسیا موفق به کسب سهمیه جهانی شده بود. پیش ازاین نیزملی پوشان واترپلو در بازی های کشورهای اسلامی به مدال نقره رسیدند و در تورنمنتی در سنگاپور قهرمان شدند.

وحید رضایی مربی تیم ملی جوانان درباره مسابقات قهرمانی جوانان جهان و نتایج تیم ملی اظهار داشت: در گروه سختی قرار داشتیم. شکست از تیم هایی مانند روسیه و آمریکا قابل پیش بینی بود و البته در ادوار مختلف نیز نتایج را به آن ها واگذار کرده بودیم. بازی برابر پورتوریکو و آفریقای جنوبی نیزکه به پیروزی ایران منجر شد با تقابل پا یا پای همراه بود.

رضایی در توضیح دلایل شکست های تیم ملی تصریح کرد: در اجرای برخی از برنامه های تاکتیکی ناموفق بودیم. ملی پوشان در بازی ها دچار شوک می شدند به طوری که بازیابی آنان دشوار بود. این عدم بازیابی به سرعت حریف و مهارت حریفان بر می گردد. جایگاه ایران در این رقابت ها با توجه به نتایج ادوار گذشته منطقی است اما ما از عملکرد تیم رضایت نداریم. به علاوه این که رده جوانان رده غیر قابل پیش بینی است.

او ادامه داد: اردوها، امکانات و تدارک بسیار خوب و قابل دفاعی برای تیم ملی انجام شده بود. ضمن این که چیریچ به عنوان مدیر فنی هر لحظه در کنار من بود و به ما کمک می کرد. با این شرایط من تمام مسئولیت نتایج تیم ملی را بر عهده می گیرم. ضمن این که برای مشکلاتی که در صربستان با آن روبرو شدیم در آینده برنامه دارم.

مربی تیم ملی جوانان در واکنش به صحبت های برخی منتقدان بیان داشت: برخی ادعا می کنند کادر فنی قبل از حضور در مسابقات جهانی قول حضور تیم ملی در میان 8 تیم اول را داده بوده است، چنین چیزی صحت ندارد. هجمه ها در این مدت حتی به بازیکنان در صربستان نیز منتقل شد. به شخصه رفیق و نارفیق را شناختم. از منتقدان می خواهم مردانه صحبت کنند و روی حرف خود بمانند نه این که دائما بعد از انتقادهایشان عذر خواهی کنند.

او درباره سمتش در تیم ملی جوانان و حضور چیریچ سرمربی تمی ملی بزرگسالان  به عنوان مدیر فنی گفت: در همه دنیا مرسوم است که مربی بزرگسالان به عنوان مربی تیم زیر 20 سال نیز فعالیت می کند. 

رضایی درباره بازی های آسیایی جاکارتا خاطر نشان کرد: من به عنوان مربی نه قول و نه تضمین مدال می دهم چرا که حریفان روز به روز پیشرفت می کنند. قزاقستان رسما اعلام کرده است برای بازی های آسیایی از بازیکنان خارجی استفاده خواهد کرد. اندونزی و سنگاپور نیز به تازگی مربیان صربستانی استخدام کرده اند. کسی منتظر نمانده است. باید بتوانیم در جاکارتا نتایج بهتری بگیریم. واترپلو رو به جلو و پیشرفت است. مطمئنا بازیکنانی که عرصه جهانی را تجربه کردند چیزهایی جدید آموخته اند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی واترپلو درباره مسابقات جهانی 

نظر شما