شناسهٔ خبر: 20937487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام پوتین برای ورزشکاران روس در تایپه/ دستگیری یک نفر در مراسم افتتاحیه یونیورسیاد

71277

دیشب (شنبه) در تظاهراتی که در مراسم افتتاحیه بازی‌های یونیورسیاد اتفاق افتاد یک نفر دستگیر شد. تظاهرات دیشب در تایپه دلایل سیاسی داشت.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، در تظاهرات مراسم افتتاحیه یونیورسیاد، ۱۲۸ گروه و حدود ۱۱۰۰ فرد در اطراف ورزشگاه حضور داشتند. افراد معترض نارنجک پرتاب کردند و دود به راه انداختند.

یک منبع آگاه درباره این اتفاقات می‌گوید: پلیس سریع در صحنه حاضر شد تا دلگرمی برای تیم‌های ورزشی باشد. هیچ کس در این اتفاق آسیبی ندیده است. یک نفر به دلیل دست داشتن در اغتشاشات دستگیر شده و هنوز پلیس در حال‌ بررسی برای پیدا کردن افرادی است که این تظاهرات را به راه انداخته بودند. مسئولان برگزاری مسابقات، امنیت را افزایش داده‌اند و ورزشکاران را به سمت راه‌های خروجی‌ای هدایت کردند که امن‌تر بود.

* پیام حمایت پوتین به تیم روسیه در تایپه

خبر دیگر از بازی‌های یونیورسیاد این که رییس جمهور روسیه در پیامی از ورزشکاران، مربیان و نمایندگان روس حاضر در بازی‌های یونیورسیاد حمایت کرد.

در این پیام آمده است: بازی‌های یونیورسیاد در تجلیل از جوانان و ورزش برگزار می‌شود و بر پایه قوانین عادلانه است. در این بازی‌ها احترام به یکدیگر و به فرهنگ ملت‌های مختلف اهمیت دارد. ورزش دانشگاهی در روسیه در اوج خود قرار دارد و ورزشکاران با استعداد و جوان می‌توانند در این حوزه به قهرمانی برسند و رکورد بر جای بگذارند.

روسیه با تیمی متشکل از ۵۱۷ نفر که ۳۴۸ نفر آنها ورزشکار هستند به تایپه رفته است.

انتهای پیام

نظر شما