شناسهٔ خبر: 20937365 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نامه امیر قطر به دبیرکل سازمان ملل

ایسنا

امیر قطر به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره آخرین تحولات بین‌المللی و در راس آن بحران دیپلماتیک میان چهار کشور تحریم کننده دوحه، ازجمله عربستان، مصر، امارات و بحرین نامه‌ای نوشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، امیر قطر به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نامه‌ای درباره آخرین تحولات بین‌المللی و در راس آن بحران دیپلماتیک میان چهار کشور تحریم کننده دوحه، ازجمله عربستان، مصر، امارات و بحرین نامه‌ای نوشت.

علیاء احمد بن سیف آل ثانی، نماینده دائم قطر در سازمان ملل این نامه را در جریان دیدار خود با آنتونیو گوترش به وی تقدیم کرد.

محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود با همتای نروژی خود تاکید کرده بود که کشورهای محاصره کننده قطر تاکنون و پس از ۷۳ روز از آغاز بحران قطر هیچ دلیل و مدرکی که دال بر حمایت کردن قطر ازتروریسم باشد، ارائه نکرده‌اند.

وزیر امور خارجه قطر در ادامه افزود: دوحه پاسخ نامه کشور کویت را ارسال کرد اما تاکنون هیچ پاسخی از سوی کشورهای محاصره کننده دریافت نکرده‌ایم، تنها با تنش و تحریک بیشتر رسانه‌ها و توجیه اتهامات این کشورها بدون ارائه دلیل و مدرک روبه‌رو هستیم.

نظر شما