شناسهٔ خبر: 20934249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برد خوب و روحیه بخشی را کسب کردیم

انصاری‌فرد: بازی نکردن ایرانی‌ها با اسرائیلی‌ها یک موضوع ملی است

71460

مهاجم ایرانی المپیاکوس با اشاره به رخداد ایجاد شده برای احسان حاج صفی و مسعود شجاعی تاکید کرد که بازی نکردن ایرانی‌ها با ورزشکاران اسرائیلی‌ یک موضوع ملی است.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری فرد، شنبه شب در بازی تیمش برابر لاریسا موفق شد یک گل و یک پاس گل ثبت کند و چهره برتر زمین لقب بگیرد. انصاری فرد بعد از پایان مسابقه، گفت‌: به تمام اعضای باشگاه  المپیاکوس می‌خواهم این پیروزی را تبریک بگویم. البته ناراحت هستم چون در این بازی هواداران‌مان را در کنار خود نداشتیم. هواداران ما شایسته چنین بازی و بردی هستند. اگر آنها در این جا بودند نتیجه‌ بهتری را کسب می کردیم. خوشبختانه برد خوب و روحیه بخشی را کسب کردیم و امیدوارم که در بازی‌های بعد هم به همین شکل عمل کنیم. ما کاملا حرفه‌ای و ‌دقیق رفتار می‌کنیم و مهم نیست که با چه  حریفی بازی کنیم و در تمام طول مسابقه برای کسب بهترین نتیجه‌ کار خواهیم کرد.

بازیکن ایرانی  المپیاکوس درباره این که در غیاب مهاجمان مصدوم و محروم به میدان رفته، ادامه‌ داد: همه ما تابع نظر سرمربی هستیم. ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید تمام دستورات سرمربی را در زمین اجرا کنیم. هر تیمی در پست‌های مختلف خود بازیکنان خوبی دارد. در پست من هم مهاجمان خیلی خوبی حضور دارند و برای حضور در ترکیب می جنگیم. هر وقت مربی بخواهد با تمام توان به میدان خواهیم رفت. من امیدوارم که خدا به من کمک کند تا بتوانم از فرصت‌های پیش روی خودم بهترین استفاده را انجام دهم.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس یونان درباره موضوع پیش آمده در خصوص مسعود شجاعی و احسان حاج صفی نیز گفت‌: این یک موضوع ملی است که در آن بازیکنان ایرانی با حریفان اسرائیلی روبرو نمی‌شوند. شجاعی و حاج صفی از تیم خودشان تبعیت کردند. من فکر می‌کنم این موضوع حل شود، چون آنها دو بازیکن مهم برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هستند. در پایان من فکر می‌کنم هر دوی این بازیکنان را با دستور کادرفنی برای جام جهانی خواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما