شناسهٔ خبر: 20933714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری:

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

R41350/P1486/S6,54/CT1

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 20 تا 22 شهریورماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال کودکان، نوجوانان، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، دانشجویان و همه علاقه‌مندان با موضوعات آزاد، رضوی، ادبیات عامه و شاهنامه‌خوانی در این جشنواره شرکت می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی قصه‌گویی ویژه این جشنواره بیان کرد: کارگاه تخصصی قصه‌گویی از جمله نشست‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور قصه‌گوی برجسته کشوری و بین‌المللی مهدی آرایی دومین نشست تخصصی از جمله نشست‌ها و کارگاه‌های جنبی مرحله استانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: این کارگاه تخصصی قصه‌گویی در آستانه برگزاری مرحله استانی بیستمین جشنواره قصه‌گویی بینالمللی با حضور مربیان کانون و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست با هدف ترویج فرهنگ قصه‌گویی، آموزش مهارت‌های قصه‌گویی و تربیت قصه‌گویان حرفه‌ای در حوزه کودک و نوجوان بر پا شده که هدف ارتقاء سطح مهارت قصه‌گویان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است، افزود: اجرای عملی قصه‌ها و بیان انواع قصه‌گویی با مثال‌های عینی از دیگر مفاد آموزشی این نشست‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما