شناسهٔ خبر: 20932622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

"ماندن ما در لیگ برتر، مثل قهرمانی است"

علی دشتی: خودم را به ‌کی‌روش ثابت می‌کنم/ اصلا فوتبال نمی‌بینم

71572

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی امیدوار است که با ادامه روند خوبی که تیمش در چهار هفته نخست لیگ برتر داشته، نظر مربیان تیم‌ملی را جلب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال توانست صنعت نفت آبادان را در حالی که یک بر صفر عقب افتاده بود، با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. آن‌ها با این برد هم امتیاز با پرسپولیس (۱۰ امتیاز) و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفتند تا به شگفتی‌سازی ادامه دهند.

علی دشتی بازیکن پارس جنوبی با این که به طور کامل در دیدارهای این تیم به میدان نرفته اما در چهار بازی، دو گل به ثمر رسانده است. او درباره شرایط پارس جنوبی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان،‌ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ما تیم خوب و جوانی را در اختیار داریم. با پیروزی در این دیدار به همه اثبات کردیم که بردهایمان شانسی نیست. شانسی بردن برای یکی دو بازی است. برابر صنعت نفت از همان ابتدا برای سه امتیاز به میدان رفتیم و موفق شدیم روی نقاط ضعف از حریف به گل برسیم و به بازی برگردیم. گلی هم که خوردیم، تاکتیکی بود که روی آن کار کرده بودیم. ما می‌دانستیم که صنعت نفت روی ارسال از جناحین کار کرده و نباید در این مناطق به آن‌ها ضربه ایستگاهی بدهیم اما مدافعان‌مان اشتباه کوچکی داشتند و آبادانی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و به ما گل زدند.

او درباره جو ورزشگاه تختی جم نیز گفت: هوادرانمان زمانی که تیم عقب می‌افتد ما را تنها نمی‌گذارند و تیم را تشویق می‌کنند. آن‌ها باعث شدند که ما در دیدار با صنعت نفت به بازی برگردیم. من در نیمه دوم این دیدار به بازی رفتم که این مساله ۱۰۰ درصد تاکتیک مربی تیم است. پس از این که من به زمین رفتم، خدا دوستم داشت و توانستیم دو گل بزنیم. هم هواداران در این پیروزی کمک کردند و هم بازیکنان‌مان خیلی زحمت کشیدند. تیم ما بیشترین دوندگی را در تمام دیدارها دارد که یکی از دلایل آن جوانی و انگیزه بالای بازیکنان است. امیدوارم در دیدار بعدی هم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن پارس جنوبی در ادامه با بیان این که امیدوار است در ادامه لیگ، گل‌های زیادی به ثمر برساند، تصریح کرد: این هفته اردوی تیم ملی آغاز می‌شود. امیدوارم بتوانم خودم را به کی‌روش ثابت کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. اگر پارس جنوبی در بالای جدول قرار داشته باشد، مربیان تیم‌ملی مجاب می‌شوند که به تیم ما توجه بیشتری بکنند و نظرشان به سمت ما جلب می‌شود. تمام بازیکنان تیم پارس جنوبی تلاش می‌کنند که به تیم ملی دعوت شوند.

دشتی با تاکید بر این که همه بازی‌های لیگ برتر را با تلاش فراوان ادامه می‌دهند تا جایگاه خوبی در لیگ برتر به دست بیاورند، اظهار کرد: پارس جنوبی برای نخستین بار به لیگ برتر رسیده است. نباید توقعات از ما بالا برود و همین که در لیگ برتر بمانیم، برای ما مانند قهرمانی است. البته امیدواریم با ادامه روند خوبمان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و به این قضیه ایمان داریم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که پارس جنوبی شبیه به کدام تیم اروپایی بازی می‌کند، بیان کرد: راستش را بخواهید من اصلا فوتبال تماشا نمی‌کنم و زیاد با تیم‌ها آشنا نیستم. ما شبیه خودمان بازی می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما