شناسهٔ خبر: 20932237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان شمالی مطرح شد؛

اختصاص ۱۸.۵ میلیارد تومان به صندوق توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی

بجنورد- در جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان شمالی، اختصاص ۱۸.۵ میلیارد تومان ازمحل اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای برای تقویت منابع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان شمالی که شامگاه شنبه برگزار شد، همچنین اختصاص ۳.۶ میلیارد تومان طی امسال و سال آینده برای جابجایی تأسیسات و تیرهای برق مزاحم در معابر روستایی، اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تجارت خارجی و نیز اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تدوین سند علم و فناوری استان ازجمله مصوبات این جلسه بود که با رأی موافق اکثریت اعضا، در اولویت تأمین اعتبار قرار گرفتند.

 گفتنی است اجرای طرح‌های به‌روزرسانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی، شناسایی و اکتشاف معادن جدید و طرح توسعه و توانمندسازی اجتماع‌محور روستایی نیز از دیگر دستورات جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان شمالی بود که پس از بحث و تبادل‌نظر بین اعضای شورای برنامه‌ریزی استان، تأمین اعتبار نشد و برای بررسی بیشتر به کارگروه‌های تخصصی مربوطه ارجاع داده شد.

استاندار خراسان شمالی در پایان این نشست به سفر پروفسور سمیعی به خراسان شمالی در شهریورماه آینده و نیز به برگزاری همایش ملی انگور در بجنورد اشاره داشت و بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این همایش تأکید کرد.

محمدرضا صالحی همچنین با تأکید بر اولویت‌بندی برنامه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی برای هزینه کرد اعتبارات تخصیص‌یافته، عنوان کرد: ضرورت دارد جابجایی اعتبارات با رعایت محدوده جغرافیایی باشد و در غیر این صورت باید مجدداً درباره هزینه کرد آن تصمیم‌گیری شود.

نظر شما