شناسهٔ خبر: 20931892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اولتیماتوم به منصوریان؛ باید پدیده را ببری!

منبع: آی اسپورت

امروز هم جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و شنیده می‌شود حسین قریب برای اولین بار در این جلسه حضور خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، از باشگاه استقلال خبرهای عجیب و غریبی به گوش می‌رسد. گویا کسب دومین باخت در چهارمین بازی لیگ مدیران باشگاه را عصبانی و آن‌ها را وادار به واکنش کرده است. سید رضا افتخاری اگرچه مثل همیشه از علیرضا منصوریان حمایت کرده است اما او تنها «تصمیم گیرنده» نیست. حسن زمانی عضو جنجالی هیات مدیره باشگاه که سابقه درگیری لفظی با منصوریان را دارد مخالف اصلی ادامه وضع موجود است. او سال گذشته هم به صراحت گفته بود که منصوریان برای نیمکت استقلال کوچک است. او روز گذشته در برنامه ورزش و مردم گفت: «هیئت مدیره قطعا تصمیم لازم را به صورت تقویت کادرفنی یا به هر نحوی دیگر خواهد گرفت تا تیم از بحران خارج شود.»

از طرفی امروز هم جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و شنیده می‌شود حسین قریب برای اولین بار در این جلسه حضور خواهد داشت. این می‌تواند کار را برای منصوریان سخت‌تر کند. چرا که موضع رئیس هیات مدیره باشگاه به موضع زمانی نزدیک‌تر است. سال گذشته هم در همین برهه از فصل بود که زمزمه برکناری منصوریان به گوش می‌رسید. اما افتخاری آن روزها به شدت از منصوریان حمایت کرد و اجازه نداد او را برکنار کنند. اما امسال اوضاع کمی متفاوت است. قرار نیست استقلال هر سال فصل را اینقدر ضعیف و کم‌جان آغاز کند. با ادامه این روند جبران عقب ماندگی برای استقلال بسیار سخت می‌شود. تیم منصوریان در نیم فصل لیگ شانزدهم از پرسپولیس هم بهتر نتیجه گرفت اما نتوانست فاصله زیادی را که از نیم فصل اول به جا مانده بود جبران کند.

مدیران استقلال روی این مساله تاکید ویژه‌ای دارند. آن‌ها نمی‌خواهند اتفاق سال گذشته باز هم تکرار شود. به همین دلیل هم هست که مدیران استقلال به منصوریان هشدار داده‌اند در بازی آینده باید مقابل پدیده پیروز شود. البته این هشدار خیلی هم مستقیم به خود منصوریان داده نشده اما حرف‌های اعضای هیات مدیره نشان می‌دهد که آن‌ها طاقت‌شان زیاد نیست. فشار هواداران هم بیشتر شده و دیگر مثل سابق پشت مربی‌شان نیستند. حمایت‌ها از منصوریان در حالی کم و کمتر شده که او در آخرین مصاحبه‌اش حرف از استقلال 1403 زده بود. اما بعید نیست تا چند روز دیگر اتفاقی بیفتد که منصوریان در همین مرداد 1396 با استقلال به پایان خط برسد.

نظر شما