شناسهٔ خبر: 20922900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان: بخش خصوصی برای رونق فزون تر اقتصادی پیشنهاد دهد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در رشت، هدف از برگزاری این گونه جلسات را حمایت از تولید و بهره‌گیری از فرصت‌ها جهت رونق و شکوفایی اقتصادی عنوان و اظهار کرد: باید مدیران استان با تدبیر جهت رفع موانع تولید و توسعه سرمایه‌گذاری تلاش کنند.
نجفی همچنین با اشاره به موارد مطرح شده از سوی نمایندگان بخش خصوصی، از اداره کل امور مالیاتی خواست در اجرای قوانین از انجام تفاسیر سلیقه ای خودداری و با دیدگاه حمایت‌نگر و براساس قانون از سرمایه‌گذاران حمایت کند.
وی ادامه داد: اگر مشکلاتی وجود دارد که می‌توان با رایزنی در سطح ملی آنها را برطرف کرد، برای برداشتن موانع از طریق وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی پیگیر خواهیم شد.
وی با بیان اینکه رویکرد ما تقویت رونق اقتصادی در استان است، خاطرنشان کرد: رویکرد دستگاه ها در خصوص تجار و سرمایه گذاران بایستی حمایتی و تشویقی باشد.
به گفته نجفی، سیاست ما این است که حمایت از سرمایه گذار به بهترین نحو صورت گرفته و مورد توجه جدی قرار گیرد چراکه سرمایه گذار، بسیار محترم است و باید به خوبی پذیرش شود.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به استقبال مصرف کنندگان از چای ایرانی اشاره کرد و گفت: باید در کنار کمیت به کیفیت محصولات کشاورزی نیز توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: علی رغم وجود مضایق مالی در دولت، اتفاقات خوبی در صنعت چای کشور صورت گرفته است؛ گرچه باید مطالبات باقیمانده سریع‌تر پرداخت شود.
استاندار گیلان به بهبود شرایط بهزراعی استان نیز اشاره و اضافه کرد: انگیزه خوبی برای صاحبان کارخانجات ایجاد شده و ممکن است برخی علاقه مند باشند صنعت جدیدی در چای راه اندازی کنند؛ اگر توان انجام دارند، باید شرایط لازم فراهم شود.
7294/2007

انتهای پیام /*

نظر شما