شناسهٔ خبر: 20922791 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پوسترهای تهدیدآمیز کره‌شمالی علیه آمریکا

71402

کره‌شمالی با انتشار یک پوستر تبلیغاتی جنجالی نشان داد سرزمین آمریکا در تیررس حملات آنهاست. پیونگ‌یانگ همچنین تشدید تحریم‌های سازمان ملل به دلیل آزمایش‌های موشکی را به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف،‌ اولین پوستر تبلیغاتی کره‌شمالی پنج شنبه از سوی رسانه دولتی پیونگ‌یانگ منتشر شد که در آن تعدادی راکت نشان داده شده که به سمت قاره آمریکا نشانه رفته‌اند. همچنین یک پرچم آمریکا در حال سوختن است.

دومین پوستر کره‌شمالی نشان می‌دهد که شماری موشک ساختمان کنگره آمریکا را به عنوان نماد دولت آمریکا هدف گرفتند. در این پوستر که روی آن نوشته شده "گزینه نظامی. حمله پیش‌دستانه. قطعنامه تحریم‌ها"، کنگره آمریکا متلاشی شده و پرچم آمریکا هم در آن میان دیده می‌شود. در این پوستر موشک هایی از زیر پرچم کره‌شمالی شلیک شده و روی آن نوشته "پاسخ ما" .

انتشار این پوسترهای تبلیغاتی در بحبوحه تنش‌های بی‌سابقه میان آمریکا و کره‌شمالی صورت می‌گیرد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به پیونگ‌یانگ هشدار داده است که اگر تهدیدها با برنامه تسلیحات هسته‌ای علیه آمریکا را متوقف نکند با "خشم و آتش" روبرو می‌شود. در مقابل، رهبر کره‌شمالی هم هشدار داد که ممکن است چهار موشک بالستیک به سمت گوآم شلیک کند. این تهدیدها اخیرا با اظهارات کیم جونگ اون که گفته است تصمیم‌گیری برای حمله به گوآم را به تاخیر می‌اندازد، اندکی فروکش کرده بود.

انتهای پیام

نظر شما