شناسهٔ خبر: 20922504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با صدور نامه ای خطاب به روحانی؛

درخواست کیشوندان از رییس جمهوری برای انتصاب «قریب» به عنوان رییس منطقه آزاد کیش

سه هزار و هفتصد نفر از کیشوندان در نامه ای به رئیس جمهور خواستار توجه به نظر آنها در انتخاب رئیس منطقه آزاد کیش شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، کیشوندان با معرفی مهندس قریب یکی از مدیران منطقه آزاد کیش در دوران طلایی ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی خواستار انتخاب وی به عنوان رئیس منطقه آزاد کیش شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراما به استحضار میرساند اینجانبان امضاء کنندگان ذیل همگی از شهروندان جزیره زیبای کیش می باشیم که برای رشد و اعتلای میهن عزیزمان و اصلاح ساختارهای فعلی و تغییر نگرش در مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در سالهای 92 و 96 به حضرتعالی رای دادیم .

بیش از هفتاد درصد آراء ماخوذه حوزه کیش در هر دو مرحله به نام جنابعالی بوده و به همین دلیل امروز بخود اجازه دادیم تا در راستای دعوت حضرتعالی در مراسم تنفیذ برای کمک به دولت منتخب ، این درخواست را تقدیم حضور نموده تا انشاءالله رویه جاری برای انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به سمت و سویی هدایت شود که حداقل نظرات مردم منطقه در انتخاب مدیران استماع شود ، امری که از ابتدای شکل گیری مناطق آزاد نادیده گرفته شده است .

ما دوست داریم تا کیش مدارسی شایسته نظام جمهوری اسلامی و برند کیش داشته باشد ، این علاقه تا زمانی که جزیره کیش با مدیران پروازی اداره می شود ، و خانواده های آنان در کیش مستقر نیستند ، امکان پذیر نخواهد بود .

ما دوست داریم تا سیستم حمل و نقل درون شهری کیش مانند پانزده سال پیش الگو  و الگوساز باشد ، این خواسته تا زمانیکه مدیران کیش از میان مدیران ساکن که به شما رای داده اند ، انتخاب نشوند ، تحقق نخواهد یافت .

ما دوست داریم که سیستم بهداشتی و درمانی کیش از پیشرفتی متجانس با اقتصاد آن برخوردار باشد ، این خواسته تا زمانیکه خانواده های مدیران کیش در این جزیره ساکن نشوند ، انجام نخواهد پذیرفت .

ما دوست داریم که درآمدهای سازمان منطقه آزاد کیش نه از زمین فروشی بلکه از درآمدهای پایدار تامین شود ، برای اینکار لازم است تا مدیرانی انتخاب شوند تا مانند مردم کیش خود را مدیون و ممنون گردشگر بدانند ، این آرزو با وجود مدیران دردآشنا به اقتصاد و نیازهای منطقه برآورده خواهد شد .

حال با عنایت به موضوعات ذیل خواهشمند است مقرر فرمایید ، نظر امضاء کنندگان که از افراد دلسوز و علاقمند به کیش این مروارید همیشه زیبا هستند ، در انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش لحاظ شود .

 

نظر شما